וויליאמס. נשאר יחד עם פייג'



גם וויליאמס ופייג' ממשיכים בבניה"ש
ספסל ,21/06/2007

אחרי שסגרה כבר עם בלצ'ר וסיסה, הודיעה הערב רשמית בני השרון על המשך העסקתם של ג'וליוס פייג' וג'ייסון וויליאמס לעונה נוספת. אקוניס: "ההמשכיות חשובה לנו מאוד".

הקבוצה היחידה העונה בליגת העל שלא החליפה אף זר במהלך העונה משתדלת לשמור על הבסיס גם בפגרה. אחרי שהחתימה בשבוע שעבר את קוקי בלצ'ר ועוסמאן סיסה על חוזה לשנתיים נוספות, הודיעה הערב בני השרון שהיא שומרת גם על שני הזרים הצעירים, ג'וליוס פייג' וג'ייסון וויליאמס.

וויליאמס, בוגר אוניברסיטת טקסס אל-פאסו, הגיע לבני השרון רגע לפני פתיחת העונה והחליף את קורליאון יאנג שדפק ברז. הוא הפך לשחקן שישי מהטובים בליגה, ורשם 13.8 נק', 6.7 ריב', 2.2 אס' ו1.5 חט' בממוצע. עם זאת, בחצי גמר הפיינל פור איכזב נגד ירושלים עם משחקו החלש ביותר העונה, 3 נק', כולן מהקו, וחמישה איבודי כדור. במשחק על המקום השלישי סיים את העונה בטעם אישי טוב, אחרי שיא עונתי של 29.

לפייג', אף הוא בעונתו הראשונה באירופה אחרי שהסתובב במכסיקו והרפובליקה הדומיניקנית, הייתה עונה הרבה פחות טובה. הוא החמיץ את פתיחתה בגלל פציעה, וגם כשחזר התקשה לקבל דקות עקב החוק הרוסי. בסה"כ הוא רשם 5.1 נק', 2.4 ריב' ו0.9 אס' בקצת יותר מ-12 דקות בממוצע למשחק. במחזור האחרון של העונה קלע הגארד מפיטסבורג בפעם הראשונה בספרות כפולות, כאשר הפציץ 28 נק', 8 ריב' ו-5 חט' כולל סל ניצחון מול גבעת שמואל.

תגובת היו"ר אלדד אקוניס לאתר הרשמי של בני השרון: "בדיוק כמו בהחתמת בלצ'ר וסיסה, גם פה ההמשכיות חשובה לנו מאוד. פייג' ו-וויליאמס, שניהם שחקנים צעירים אשר היו בעונתם הראשונה באירופה בשנה האחרונה, אנחנו צופים ששניהם עם ההיכרות והניסיון שהם צברו במהלך השנה ישתפרו ויעזרו לקבוצה להגיע לשיאים חדשים.

אני רוצה לציין שהארכת החוזים של פייג' וויליאמס לא באה בהפתעה, הארכת החוזים שלהם היא זכר לעבודה מצויינת שנעשתה בקיץ האחרון על ידי הצוות המקצועי כאשר על שניהם הקבוצה החזיקה באופציה לעונה הקרובה. ההחלטה לנצל את האופציה ולהמשיך עם שניהם לא הייתה קשה, ואנחנו בטוחים שנזכה לראות את התוצאות של ההחלטה כבר בעונה הקרובה".

דפי שחקן וסטטיסטיקות: ג'וליוס פייג' | ג'ייסון וויליאמס






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();