פורסם הסגל הרחב לטורניר ההזדמנות האחרונה
ספסל ,13/05/2007

איגוד הכדורסל מפרסם היום רשימה של 26 שחקנים שירכיבו את הסגל הרחב של נבחרת ישראל לטורניר ההזדמנות האחרונה שיחל באוגוסט הקרוב. בין המוזמנים החדשים: ג'רון רוברטס, רועי ברקוביץ' ועומרי כספי.

בשמונה באוגוסט תחל נבחרת ישראל את השתתפותה בטורניר ההזדמנות האחרונה. ישראל תשחק בבית אחד עם דנמרק, אוקראיינה ובלגיה, כאשר רק הראשונה תעפיל לטורניר משולש, שיערך בספרד, והזוכה בו תקבל את הכרטיס ה-16 לאליפות אירופה.

אחרי הקמפיין המאכזב של העונה שעברה, אותו סיימה הנבחרת במקום האחרון במאזן 2-4, תנסה ישראל לשמור על רצף השתתפויותה באליפות אירופה שעומד כרגע על שבע ברציפות. בסה"כ, מאז היותה מדינה צעירה בת 11, החמיצה נבחרת הכדורסל רק פעמיים את ההעפלה לגמר אליפות אירופה.

הסגל המלא: טל בורשטיין, יניב גרין, ליאור אליהו, יותם הלפרין, שרון ששון, ג'יימי ארנולד (מכבי ת"א), מאיר טפירו, ארז מרקוביץ', דרור חג'ג', מתן נאור, גיא פניני (הפועל ירושלים), עידו קוז'יקרו, רביב לימונד, עמית בן-דוד (עירוני נהריה), ארז כץ, משה מזרחי (בני השרון), מושון יעקוסי, אור איתן (עירוני אשקלון), מורן רוט, איציק אוחנון (עירוני ר"ג), עומרי כספי (גליל עליון), ג'רון רוברטס (א.א.ל לימאסול), אפיק ניסים (שטראסבורג), גור שלף (אנטוורפן), עמית תמיר (שרלרואה) ורועי ברקוביץ' (דן-בוס).

לוח המשחקים
8.8 דנמרק בחוץ
11.8 אוקראיינה בבית
15.8 בלגיה בבית
18.8 דנמרק בבית
22.8 אוקראיינה בחוץ
25.8 בלגיה בחוץ

המכתב הרשמי שנשלח לשחקנים
שחקני נבחרת ישראל, שלום רב
בקיץ 2006 התמודדנו במוקדמות אליפות אירופה אך לצערי לא זכינו במקום ראוי. התמודדנו עם מכשולים ובעיות רבות אבל לא הצלחנו לעמוד בהם ומשום כך נגזר עלינו להתמודד במשחקי ההזדמנות האחרונה שיחלו ביום 8/8/2007.

הנבחרת על כל מרכיביה היא המייצגת האמיתית והנאמנה של הכדורסל הישראלי והכדורסלן הישראלי.רוב שחקניה ומאמניה זכו לטיפול קידום ועזרה בקריירה שלהם בכל המסגרות של הנבחרות השונות של איגוד הכדורסל החל בטרום קדטים וטרום נוער דרך נבחרות הקדטים, הנוער, העתודה, האולימפית והנבחרת הלאומית. האנשים המובילים את הנבחרות השונות ואת הנבחרת הלאומית עמדו ועומדים לרשותכם בצומת הקריירה שלכם ועזרו לא מעט בכל בעיה ועדין רוצים למצוא פתרון ועזרה לכולנו באהבה ומסירות ללא גבולות.

המשימה העומדת בפנינו הקיץ הנוכחי היא חשובה ביותר והיא משימה לאומית שיש לה השלכה על הכדורסל הישראלי כולו על כל מרכיביו. המשימה קשה ובסופה חובה עלינו לעשות את כל האפשר ואפילו יותר מכך כדי שהנבחרת תצלח את משחקי ההזדמנות האחרונה ותעפיל לגמר אליפות אירופה להישגים גבוהים. המשימה קשה אך אפשרית. הנבחרות היריבות שלנו הם נבחרות טובות ובשורותיהן משחקים שחקנים טובים ומנוסים שחלקם גם נבחרו בבחירות בדראפט של האן.בי.אי. בדומה לנו הנבחרות מתכוננות תקופת הכנה רצינית ויסודית כולל מסע הכנה בארה"ב שמתכננת נבחרת בלגיה למשל, נבחרות דנמרק ואוקראינה לא קוטלות קנים ושלא נדבר על השלב הסופי של טורניר ההזדמנות האחרונה. כל הנבחרות עושות ככל האפשר כדי לגייס את מיטב השחקנים להגיע למשחקי הנבחרת כולל כאלה שפרשו משורות הנבחרת בעבר. לכולם ברורה החשיבות של ההעפלה וההשתתפות באליפות אירופה.

הנך מוזמן לפגישה של סגל שחקני הנבחרת המורחב שתתקיים
ביום שישי 25/5/2007 בשעה 11.00 במשרדי איגוד הכדורסל.

במסגרת מפגש זה תוצג בפני השחקנים תוכנית ההכנות למשחקים ובין השאר את כל מה שמצופה מאתנו בזמן שבין סיום העונה הסדירה ועד פתיחת האימונים.

מחויבות מלאה לנבחרת הם תנאי ראשון להצלחה, איחוד שורות והכנה שאפתנית רצינית ומאוחדת תוך יחסים טובים בין כל מרכיבי הנבחרת שהם התנאי המכריע והחשוב להצלחה.

אתם השחקנים נמצאים עכשיו בשיא ההכנות לקראת השלבים המכריעים של העונה, אך עלי מוטל לעשות הכל כדי להנהיג אתכם והתכונן כמו שצריך למשימה החשובה. בסיורי הרבים בארץ אני נשאל רבות לגבי הנבחרת ואני מרגיש כי הציפייה למשחקי הנבחרת בקרב אוהדי בכדורסל בארץ גדולה.

אני מקווה כי המשחקים יתקיימו בארץ ונוכל למלא את אצטדיון נוקיה ביד אליהו ברבבות צופים ואוהדים אמיתיים של נבחרת ישראל.

בסיום הפגישה הכללית יערכו פגישות אישיות עם מי משחקני הנבחרת שיש להם בקשות או בעיות ואנו נשתדל ביחד לפתור אותם ביחד עם הצוות הרפואי,המקצועי והניהולי.

אנו נעשה כל שביכולתנו לפתור את הבעיות כשמנגד נופיע עם הנבחרת הטובה ,החזקה והמגובשת ביותר על מנת שנעפיל לאליפות אירופה.

כולנו ביחד מחויבים להצלחת המשימה החשובה
. כולנו ביחד לאליפות אירופה המשימה הלאומית של הכדורסל!!!

מחכים לכולכם... בברכת הספורט,

צביקה שרף מומו לוצקי
מאמן הנבחרת הלאומית מנהל הנבחרת

העתק:ירמי אולמרט-יו"ר האיגוד
יהודה שקמה-מזכ"ל
איתן רוב-יו"ר הועדה המקצועית
צוות הנבחרת הלאומית






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();