פלדג'ר גמר את העונה
ספסל ,13/04/2007

אדריאן פלדג'ר, שנפצע כבר במשחק הבכורה שלו עם הפועל גלבוע/עפולה ולא שיחק השבוע בהפסד בת"א, גמר את העונה לאחר שהסתבר שהוא סובל מקרע במיניסקוס.

אדריאן פלדג'ר חזר העונה לקדנציה נוספת בליגה הישראלית, אבל גם הוא לא תיאר לעצמו כמה קצרה היא תהיה. כבר במשחקו הראשון במדי הפועל גלבוע/עפולה, בו רשם 16 נק' ו10 ריב' נגד גבעת שמואל, נפצע וגמר את העונה.

פלדג'ר לא שיחק השבוע עם הקבוצה בתבוסה בהיכל נוקיה למכבי ת"א, ואמש עבר בדיקת MRI שקבעה שהוא סובל מקרע במיניסקוס ולא יוכל לחזור לשחק העונה. השחקן כאמור נפצע בברכו נגד הגבעה, והוא מסיים עונה די רעה עבורו, שכללה גם סיבוב לא מוצלח במושבת הישראלים בצסק"א סופיה.

הגארד השמאלי, שהגיע ארצה לראשונה בתחילת העשור ושיחק בהפועל צפת, שיחק ארבע עונות יפות מאוד בעירוני נהריה ובעונה שעברה עבר לעירוני אשקלון. אחרי חמישה משחקי ליגה נהדרים (20.0 נק', 4.2 ריב', 2.8 אס' ו2.2 חט' עם אחוזים נהדרים מהשדה), קיבל הצעה מהליגה הקוריאנית ונטש את הקבוצה הדרומית בטונים צורמים.

את העונה הנוכחית פתח האמריקאי השמאלי במושבה הישראלית של צסק"א סופיה, אך כמו יתר הכחולים-לבנים, גם הוא עזב לא מכבר. בשישה משחקים העונה ביורוקאפ הוא רשם 10.5 נק', 4.7 ריב' ו1.7 חט'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();