שש הארכות - תיאור המשחק
ספסל ,05/04/2007

אבי יופה שלנו חטף דלקת טניסאים בפרק היד אחרי שלוש שעות וחצי של תיעוד האירועים במשחק הנדיר אמש, אבל הנה לכם הזדמנות לקרוא את השתלשלות העניינים ב70 הדקות אתמול באשקלון, מהרבע הראשון ועד ההארכה השישית.

אשקלון פתחה חזק מאוד וקלעה את 8 הנקודות הראשונות תוך פחות מדקה וחצי, עד שחג'ג' העלה את ירושלים על הלוח עם סל השדה היחיד שלו בערב הארוך הזה. דן שמיר ניסה לעצור את המפולת עם חילופים ונמנע מפסק זמן, אבל אשקלון רצה 8-2 גם בסוף הרבע בדרך ליתרון 22-11.

הרבע השני היה הצגה של הוראס ג'נקינס שעלה מצוין מהספסל ועם 14 נקודות, יחד עם מוריס שהחליף את אוסטין האדיש, ירושלים צימקה מפיגור 10 ברבע השני ל38-39 בהפסקה שהסתיימה בשלשה של טפירו.

שתי שלשות של ג'נקינס ברבע השלישי שברו נדנדה והריצו את ירושלים לריצת 16-4 שנתנה להם יתרון דו-ספרתי לראשונה, ובסוף הרבע 63-54, כאשר העסק בשליטה אדומה מוחלטת.

שלשה של פניני כבר קבעה יתרון שיא של 11 נקודות בפתיחת הרבע האחרון, אבל אשקלון סירבה לומר נואש, ועם קולמן שעלה טוב מהספסל רצה 13-3 וצימקה לנקודה בלבד, כאשר בעבר השני אוסטין חוזר מהקפאה עמוקה. שלשה גדולה של קולמן השלימה את המהפך באמצע הרבע, ירושלים החטיאה יותר מדי מהקו, אבל אסיסט של טפירו למוריס קבע שיוויון 77 דקה לסוף. ג'נקינס סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו, אבל האטן החזיר באותו מטבע והשווה 3 שניות לסיום. זריקת התאבדות של ג'נקינס לא מצאה רשת, והולכים להארכה ראשונה, 79-79.

האטן בשני סלים ניצל את החולשה ההתקפית של האורחים והעלה את אשקלון ליתרון 4, אבל דקה לסיום השלים מוריס מהפך בשלשה גדולה ותיקון בריבאונד התקפה וסידר לירושלים יתרון נקודה. שחר כהן הלך לקו, קלע רק אחת משתיים ואחרי איבוד של פניני הולכים להארכה נוספת, 86 לכל.

שלשה של ג'נקינס נתנה יתרון מוקדם לאדומים הפעם, אבל החטאות עונשין של טפירו ואוסטין איפשרו להאטן להשוות בשלשה אדירה. אלן מצא את מארש ליתרון, אבל החטיא זריקת עונשין קריטית, ואחרי שתי קליעות מהקו של ג'נקינס החטיא שלשה קשה ועוד הארכה, תיקו 94.

שלשה ענקית של טפירו קטעה דקות רעות בהן ניכרה העייפות, אבל איתן החזיר מיד באחת משלו את היתרון וקולמן באחת נוספת כבר עשה רושם של סגירת עניין, 4 הפרש למקומיים, דקה לסוף. טפירו סיים לוותר, קלע שלשה אדירה, ואחרי סל מהיר של אלן מצא את ג'נקינס לסל שצימק שוב לנקודה. אשקלון קיבלה צ'אנס לסגור את העסק אחרי שג'נקינס הנהדר יצא בחמש עבירות, אבל אלן והאטן קלעו כל פעם רק אחת משתיים מהקו, ושלשה מדהימה של טפירו, על הרגל ההפוכה תוך כדי סיבוב, הבהירה שהערב עוד רחוק מלהסתיים, 109-109 אחרי 55 דקות.

מוריס המשיך את המומנטום בשלשה, השחקנים התחילו לצאת בחמש עבירות כמו זבובים ושלשה נוספת של טפירו שחי לרגעים האלה קבעה יתרון 5 לי-ם. האטן בפאול וסל צימק, אבל אוסטין מיד החזיר בשלשה נוספת. איתן ואלן החזירו מהקו לפיגור נקודה, אבל מוריס ואוסטין היו שם כדי לשמור על היתרון. אוסטין, שהלך לא פחות מ27 פעמים אל הקו, קלע רק 1 מ2 מהקו, והאטן שלח את המשחק להארכה חמישית עם סל ענק, 126-126, אחרי שגם טפירו ואוריאל מרקו נפרדו בחמש עבירות.

פניני ואוסטין שוב העלו את ירושלים ליתרון 4, כשדרור חג'ג' שרק חזר מפציעה אחרי שני משחקים בחוץ נשאר הנציג היחידי של הקו האחורי של שמיר על המגרש. אלן השווה בארבע קליעות עונשין רצופות, כשגם אחיעד בוקרא כבר מכבד את המגרש בנוכחותו, אוסטין וחג'ג' החזירו ל4, אבל באוורס החלש לא הצליח לסגור עניין, קולמן מיד החזיר לו בשלשה ובאוורס הוסיף חטא על פשע כאשר ביצע עבירה על זריקת שלוש של האטן, שדייק בכולן וקבע הארכה שישית, 139 שיוויון!!!

שלשה נוספת של קולמן, שבקושי שיחק בזמן החוקי, נתנה לאשקלון יתרון 3, אבל אוסטין בסל חשוב ושלשה ענקית אחרי החטאה של איתן העביר את היתרון צד בפעם האחרונה. האטן עוד השווה, אבל מוריס ופניני סגרו עניין מהקו, 151-146 בסיום המרתון.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();