23 מהספסל. אבי אוחנינה.



אבי לא-חנינה את אשדוד
שגיא ניר ,10/11/2004

אבי אוחנינה עלה מהספסל ובתצוגה מצוינת סחף את קבוצתו לניצחון חוץ מרשים באשדוד,שהפסידה בבית שבוע שני ברציפות, 73 - 81 לאליצור רמלה. פתאום התחתית נראית קרובה.

מכבי אשדוד 73 - אליצור רמלה 81

------- דיווחו של אבי יופה -----------
קודם נתחיל בבעיות של אשדוד. אושרי אלמושנינו עדיין בטירונות, אסף דרוויש נפצע בברכו במשחק מול הפועל ת"א ותקופת היעדרותו עדיין אינה ידועה, שני הפסדים רצופים, אחד בליגה מול עפולה/גלבוע, והשני אותו משחק גביע באוסישקין ביום ראשון. עם בעיות אלה אשדוד עלתה לפרקט היום למשחק מול רמלה, שהגיעה בתנופה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים.
הפתיחה הייתה שייכת דווקא למקומיים, כאשר רמלה קולעת סל ראשון רק בדקה השלישית. מאותה דקה קיבלנו את האות על העתיד לבוא. משחק צמוד אך די נינוח מצד שתי הקבוצות שלא חיפשו לרוץ. רמלה המשיכה להכתיב קצב איטי למשחק ושלחה שוב ושוב את מונרו להתמודד עם הגבוהים של אשדוד בצבע. וזה הצליח, כי לאשדוד פשוט אין גבוהים. הרבה איבודי כדור אפיינו את המשחק כולו ולכן התוצאה הנמוכה ברבע הראשון, 19-16 רמלה משלשה של הופמן עם הבאזר.
הרבע השני המשיך באותה מתכונת כמו הראשון. שלושה איבודים של אשדוד תוך דקה וחצי דווקא הביאו לה יתרון ראשון 22-21, אבל לא להרבה זמן. בדקה ה-12 האיש של המשחק הגיע לעבודה. אוחנינה עולה מהספסל, ובשתי שלשות מחזיר את היתרון לרמלה 27-22. מונרו לא היה במשחק ברבע, אז ברק דה פז עלה מהספסל ובמשותף עם אוחנינה העלו את קבוצתם ל36-29, דקה 16 במשחק.
רוברטס ניסה לקחת יותר על עצמו ברבע וצימק ל 36-31, אך יניב קרוקלר עם דאנק מרשים ( אחרי עוד איבוד של אשדוד) יחד עם דה פז ואוחנינה ( 16 נק' במשותף מהספסל ברבע) שמרו על היתרון של רמלה עד המחצית. 41-33 לאורחים.
למחצית השנייה עלו שחקני רמלה טיפה מסוחררים מההפרש (אין הסבר הגיוני אחר...) ואפשרו לאשדוד לצמצם את הפער. משחק מפוזר של האורחים, שחסרו רכז דומיננטי שינהל להם את העניינים, אפשר לאשדוד לרוץ 10-0 בשתיים וחצי דקות ולצמצם את הפער ל 47-45 ( דקה 23) בזכות פעולות טובות של פלוצקי ורוברטס.
בן גורן שיתק לחלוטין את מונרו ברבע, מה שאפשר לאוחנינה להמשיך "להפציץ" 58-54 רמלה, דקה 28. עם סיום הרבע פלוצקי מושך את ההתקפה יותר מדי, אקריש עוד מנסה לקלוע אך נחסם, ואשדוד יורדת גם מרבע זה בפיגור 60-59 רמלה.
הסל הראשון ברבע הרביעי הגיע רק בדקה ה- 32, שלשה של רוברטס, 62-60 לאשדוד. בן גורן ממשיך בעבודה הטובה על מונרו, ואוחנינה ממשיך לקלוע, 66-65 רמלה, דקה 36. מונרו מגדיל את היתרון מהקו ל 71-67 דקה 37. רמלה ממשיכה לחדור דרך הגנת אשדוד ווינוגרד מעלה ל 75-72 רמלה, דקה לסיום.
הירש קובר אחת משתי השלשות שלו במשחק בדיוק מתי שצריך לקבור שלשה 78-72 רמלה, המשחק גמור. אשדוד מתחילה לבצע עבירות, מנסה להיאחז באיזה שביב של תקווה. מה שיוצא מזה, אוחנינה מעלה את הממוצע השנתי שלו, 81-72 רמלה. בן גורן עוד מספיק לקלוע אחת מהקו ולקבוע 81-73 רמלה, עשר שניות לסיום. פתאום דבר מוזר. עשר שניות לסיום, רמלה יוצאת להתקפה לאחר זריקות העונשין, והשופטים שורקים לסיום ללא כל סיבה מוצדקת כאשר השעון מראה בבירור על עשר שניות לסוף. בהחלט תמוה, אך ללא ספק האירוע המעניין הערב.

מצטיין: אבי אוחנינה, רמלה.

קלעו לרמלה:
אבי אוחנינה 23 נק'
אוהד הירש 17 נק'
טרי מונרו 15 נק' ( 8 ריבאונדים)
ברק דה פז 9 נק', אלעד הופמן 7 נק'
יניב וינוגרד, יניב קרילקר 4 נק'
שוקי יולזרי, ג'ורג' אוסדצ'י, אופיר פלצמן, איתי לוי ורועי נחמה לא שותפו במשחק.

קלעו לאשדוד:
ג'רון רוברטס 24 נק' ( 9 ריבאונדים)
ניסים אקריש 12 נק'
אסף חן אור בן גורן, משה קלדרון ורפי פלוצקי 8 נק' כ"א
יונתן נווה 5 נק'
אלון ורדי ועידו אמיר שותפו אך לא קלעט
יאיר בורוכובסקי, לישי בוקאי ועידן פלד לא שותפו במשחק.

שפטו: דורון בנישתי וכפיר מועלם. 50 צופים במקיף ח', אשדוד.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();