רוט. נקמה מתוקה



ליגת על - נבחרי המחזור ה13
ספסל ,06/03/2007

היו שחקנים טובים יותר במחזור האחרון, אבל אף סיפור גדול יותר מזה של מורן רוט שניצח בגליל. עוד בחמישייה שני ישראלים שהובילו את קבוצתם לניצחון חוץ, זר ובוסמן.

שחקן המחזור: מורן רוט
אולי היו שחקנים עם הופעות מרשימות יותר, אבל לא כל יום שחקן חוזר ונוקם באקסית שלו כ"כ מהר. מורן רוט שוחרר לא מכבר מגליל עליון, וכבר במשחקו השני בלבד עם ר"ג הגיע לביקור בכפר בלום, כשקבוצתו עם שני זרים בלבד. רוט רשם 18 נק' ב27 דקות, כולל שבע בארבע הדקות האחרונות המותחות. 3 שניות לסיום, הוא לקח אחריות, סחט עבירה ודייק פעמיים מהקו בדרך לניצחון חוץ חשוב עבור קבוצתו, ויוקרתי מאוד עבורו.

חמישיית המחזור: רביב לימונד, מורן רוט, טימי באוורס, יהוא אורלנד וניקולה וויצ'יץ'
נהריה אולי נרגעה מפתיחת העונה המרשימה שלה, אבל רביב לימונד ממשיך לעשות חיל. בראשל"צ הוא עלה מהספסל ל32 דקות, בהן רשם 17 נק' ו4 אס', ב6 מ7 מהשדה כולל שלוש שלשות רצופות ברבע השני שסידרו לנהריה כרית ליפול עליה בהמשך.

הוא אמנם לא תחת הזרקורים כמו בעונה שעברה, אבל הרבה מניות מההצלחה של הפועל ירושלים רשומות על שמו של טימי באוורס. הגארד האדום רשם 23 נק', 7 ריב' (4 בהתקפה), 4 אס', 4 חט', 2 חס' ו0 איב', קלע באחוזים טובים מכל הטווחים והוביל את קבוצתו לניצחון חשוב על בני השרון.

יהוא אורלנד אמנם קפץ לכותרות לאחרונה, אבל בכ"א משני המשחקים האחרונים החטיא 8 שלשות! מול הקבוצה בה שיחק בשנתיים האחרונות, הוא ידע לא להתפרע וב30 דקות זרק 6 שלשות בלבד. הוא סיים עם 14 נקודות, 3 אסיסטים ו3 ריבאונדים, כולל שלוש שלשות בבריחה של גלבוע/עפולה ברבע השני ואחת עצומה נוספת אחרי שאשקלון צימקה כבר לנקודה בלבד.

תיאורטית, הוא יכול להיות פה כל שבוע, וגם במחזור הזה ניקולה וויצ'יץ' מוצא את עצמו בחמישיית המחזור. נבן ספאחיה קיווה לתת לו מנוחה לפני טאו ויטוריה, אבל בלעדיו מכבי התקשתה באור יהודה, אז הקרואטי חזר ועם 14 נקודות ברבע השלישי עזר למכבי להימנע ממבוכה. סה"כ היו לו 23 נקודות, 5 ריב' ו5 אס', עם 3 החטאות בלבד מהשדה ב25 דקות. עוד ערב שקט במשרד.

ראויים לציון: גיא פניני, שרון ששון, ג'אי לואיס, טונג'י אווג'ובי

המאכזב: משה מזרחי
לפני חודש, משה מזרחי היה אחד מהגורמים הכי משמעותיים בניצחון של בני השרון על מכבי ת"א. מאז הוא בדעיכה, ובמשחק הקריטי במלחה הוא סיים 12 דקות בלי אף נקודה, אבל עם 3 איבודים. בלי הקליעה של הפורוורד השמאלי, לקבוצה של אפי בירנבוים הכל הרבה יותר קשה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();