איציק אוחנון



מספר חזק: אוחנון מודה לבראגס
שלומי פרי ,05/03/2007

מדור חדש ב"ספסל" ובו נכתוב על טריוויות סטטיסטיקה שונות מדי מחזור. והפעם הפריחה של איציק אוחנון מאז שטוראיי בראגס עזב.

איציק אוחנון הגיע לרמת-גן העונה אחרי עונה מתסכלת של ישיבה על הספסל הירושלמי. אוחנון שהיה פוטנציאל גדול בימי נבחרת העתודה לא מימש את יכולתו, עבר לשחק בארצות הברית במכללת סיינט לואיס וכשחזר עם ארוסה יפהפייה ועם מאסת שרירים משופרת קיווינו ששוב יפרוץ אבל העונה בירושלים השאירה אותו מתוסכל ועדיין לא ממומש.

בקיץ עבר אוחנון לרמת-גן. פתח את העונה נהדר עם 23 נק' בשלושים דקות מול גבעת שמואל אבל אז נעלם וכמעט לא הורגש. אחרי הפגרה הארוכה חזר אוחנון משופר ועם ביטחון גבוה יותר (מי אמר שטורניר חג המולד לא תרם כלום?) ובארבעה משחקים רשם 25 דקות לערב בהן קלע 11.7 נק' למשחק.

אבל הקפיצה המשמעותית יותר קרתה רק לאחר שטוראיי בראגס החליט לעזוב את ר"ג. בשני המשחקים האחרונים אוחנון שיחק 36.5 דקות וקלע 16.0 נק' למשחק עם 65% מהשדה ועם 8 רב' ו 3.5 אס' למשחק (מספרים טובים אפילו משל בראגס). אוחנון כבר עם שישה משחקים רצופים בהם קלע בדו ספרתי ואם אתם מנהלים קבוצה בספסליג כדאי שתתחילו לספור אותו לפני שנעלה לו את המחיר בהרבה. אה, ושכחנו לציין, בשני המשחקים האחרונים ר"ג ניצחה אחרי רצף רע של ניצחון אחד משישה משחקים.

את הדקות של בראגס, לא רק אוחנון קיבל, גם אלישי כדיר משחק 14 דקות למשחק בשני המחזורים האחרונים ותורם 8.5 נק' למשחק ב 66.7% מהשדה וגם הוא יכול להודות לבראגס על כך.

מי שכעת נמצאים בבעיה הם אבנר יאור המאמן ובני ברנר שצריכים להחליט אם להביא לקבוצה זר רביעי או להסתפק בשלושה בתקווה שימשיכו לקבל את התפוקה היפה מצמד הישראלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();