כהן. תחזיקו לו אצבעות



ניר כהן בחצי הגמר, שי דורון הודחה
ספסל ,04/03/2007

ניר כהן וסן דייגו גברו על סן פרנסיסקו וינסו הלילה לנקום בגונזאגה החזקה על ההפסד בחצי הגמר של העונה שעברה (שידור חי בESPN החל מ4:30). שי דורון ומרילנד הודחו בחצי גמר טורניר הACC אחרי הפסד לצפון קרוליינה.
פייס של לירן בכוריס נוצחו בגמר טורניר הNE-10.
פריוויו קצר לחצי הגמר ולוח השידורים המפורט, בפנים.

ניר כהן וסן דייגו העפילו שנה שניה ברציפות לחצי גמר טורניר הווסט קוסט קונפרנס, בו הם יפגשו שוב את גונזאגה החזקה. בחצי הגמר שנערך בשבת בפורטלנד, אורגון, התאוששה סן דייגו מפיגור 7 במחצית בדרך לניצחון 77-75 על סן פרנסיסקו. כהן עלה מהספסל ושיחק 26 דקות בהן רשם 6 נקודות, 5 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו2 חטיפות.

סן דייגו, המדורגת חמישית בטורניר, תפגוש הלילה (4:30 שעון ישראל) את גונזאגה החזקה, שנחשבת קבוצה טובה בהרבה והמועמדת לזכייה. ה"זאגס", המכללה שהוציאה את ג'ון סטוקטון ובעונה שעברה את אדם מוריסון, סבלה לאחרונה משערוריית מריחואנה בה היו מעורבים שני שחקנים, כולל ג'וש הייטולט הסנטר הפותח והשני בטבלת הקלעים של המכללה. עם זאת, צמד הגארדים דרק רייביו וג'רמי פארגו (אחיו של ג'נארו מהNBA), עדיין אמורים לפי הציפיות להוביל את גונזאגה לזכייה בטורניר המחוז. בחצי הגמר השני יפגשו סיינט מאריז וסנטה קלארה.

בשני המפגשים שנערכו העונה בין הקבוצות הייתה ידה של גונזאגה על העליונה. בסן דייגו הם ניצחו 91-82 למרות 18 נקודות של כהן ובמפגש האחרון לפני שבוע וחצי 74-65, כשכהן נעצר על 6 בלבד. בעונה שעברה חצי הגמר בין הקבוצות היה דרמטי במיוחד והזאגס ניצחו בו 96-92 אחרי הארכה, לאחר שכהן שהיה נהדר יצא בחמש עבירות, והרבה בזכות 24 נקודות של אדם מוריסון ו21 ו13 ריבאונדים של ג'יי.פי באטיסטה מריטאס וילנה.

כהן, שפתח את העונה קצת חלש בגלל פציעה, נמצא בכושר יוצא מן הכלל לאחרונה, וב11 המשחקים האחרונים ירד רק שלוש פעמים מספרות כפולות, בדר"כ עקב בעיית עבירות. ארבע פעמים רשם דאבל-דאבלים, כולל משחק אדיר של 24 נק' ו14 ריב' בניצחון על פפרדיין. הוא רושם העונה 12.0 נק' ו5.3 ריב', לעומת 7.1 נק' ו3.8 ריב' בעונה שעברה, וכמו כן עלה מ18.5 דקות למשחק ל24.2.

כמו בעונה שעברה, גם השנה תוכלו לראות את כהן והטוררוס בשידור חי בESPN הלילה החל מהשעה 4:30. במידה ויפתיעו ויעלו לגמר, ישודר גם הוא בשידור חי למחרת בשעה 4:00.

שי דורון ומרילנד הודחו הלילה בחצי גמר טורניר הACC, אחרי הפסד לצפון קרוליינה החזקה 78-72. שי דורון שיחקה 37 דקות בהן רשמה 13 נקודות (4-10 מהשדה, 3-4 מהקו), 2 ריב', 3 אס' ו2 חט'. הטרפס, שהדהימו את הטאר הילס בחצי גמר טורניר המכללות בעונה שעברה, פיגרו רוב המשחק, ואמנם הצליחו לצמק ל2 הפרש בלבד לקראת הסיום, אבל לא להפוך את הקערה. בגמר הACC תפגוש צפון קרוליינה דווקא את צפון קרוליינה סטייט, אחרי שזאת הדהימה בחצי הגמר השני את דיוק שספגה הפסד ראשון העונה אחרי 29 ניצחונות.

שני משחקי חצי גמר הACC ישודרו בשידור מוקלט בימים ב' וג' בשעה 11:00 לפנה"צ בפוקס ספורטס. הגמר ישודר בשידור מוקלט ביום ד' באותה שעה.

אוניברסיטת פייס שהייתה מדורגת שישית בטורניר הNE-10 והגיעה עד הגמר הפסידה למדורגת ראשונה, סאות'רן קונטיקט, 57 - 73. בוכריס הובילה את פייס עם 14 נקודות, כעת הקבוצה ממתינה להזמנה לטורניר דיוויז'ן 2 הארצי למרות ההפסד בגמר שהיה מעניק לה כרטיס אוטומטי.

לחצו כאן ללוח השידורים המלא לעייפה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();