ליגת על - נבחרי המחזור העשירי
ספסל ,12/02/2007

רק ארבעה משחקים היו לנו במחזור העשירי, ורק שחקן אחד בלט באמת מעל כולם והקל עלינו יותר מבדר"כ את הבחירה בשחקן המחזור: יובל נעימי, שהפציץ שיא קריירה אדיר של 30 נקודות עם החטאה אחת בלבד!

שחקן המחזור: יובל נעימי
בעונה שעברה התוודאנו לראשונה ליובל נעימי שבסידרה של שלושה משחקים גדולים כבש את ליבנו, אבל לאחר מכן דעך והיה שולי יחסית במסע ההישרדות של הגבעה. אתמול, בערב נוראי של שני הרכזים האחרים שלו שחיברו יחד 0-12 מהשדה, שלף עופר ברקוביץ' מהספסל את הילד הירושלמי, וזה לא איכזב. ר"ג נפרדה מיתרון של 13 נקודות, כאשר נעימי מוביל את הקאמבק ושולח את המשחק להארכה עם 7 נקודות בדקה האחרונה, כולל סל השיוויון שסגר את הזמן החוקי. בסה"כ ב29 דקות הוא קלע שיא קריירה מדהים של 30 נקודות, אבל הסיפור האמיתי הוא האחוזים: 7-8 לשתיים, 3-3 לשלוש ו7-7 מהקו!

חמישיית המחזור: יובל נעימי, בריאן טולברט, קוקי בלצ'ר, טונג'י אווג'ובי ו-וויין וואלאס

קוקי בלצ'ר היה חלש מאוד בגמר הגביע, וגם נגד גליל התקשה להתאושש מהניצחון על מכבי ת"א. במשך 30 דקות הוא הביא יותר נזק מתועלת, אבל ברבע האחרון, כאשר ניילון יצא בחמש עבירות, הוא לקח אחריות וקלע 13 מה15 שלו במשחק, כולל מהלכים גדולים ששברו סופית את הגליל. הוא הוסיף גם 7 אס' ו5 ריב' ואיבד כדור אחד בלבד.

בריאן טולברט היה מצוין במשחק האחרון של הסיבוב הראשון, אבל אף אחד לא שם לב כי ראשל"צ שוב הובסה בחוץ. אתמול, מול הקבוצה בה שיחק בעונה שעברה, הוא לקח אחריות במאני-טיים וסידר לכתומים ניצחון חוץ ראשון העונה עם 20 נק' ו3 אס'.

טונג'י אווג'ובי לא בדיוק מצא את עצמו בתחילת העונה בגבעת שמואל, אבל מאז שהתאחד מחדש עם דני פרנקו בעמק הוא חוזר לפרוח. פתיחה אדירה שלו מול נהריה הוציאה את מנדז מהמשחק, נתנה לעפולה את היתרון לכל אורך הערב ובסופו את הניצחון, כאשר הניגרי מרשים עם 20 נק', 9 ריב' ו5 חט'.

וויין וואלאס נחשב לאחד הזרים הפחות טובים בליגה, ובשנה וחצי שהוא פה הוא תמיד עם מזוודה חצי ארוזה לפי העיתונאים. אתמול הוא עלה מהספסל ורשם 15 נק', 8 ריב' (6 בהתקפה) ו2 חס', עשה רק מה שהוא יודע (7-9 מהשדה, 0 איב') ובהארכה קלע 7 נקודות שסגרו את העסק.
ראויים לאיזכור: ג'רמיין הול, עודד שעשוע, לי ניילון

המאכזב
11 דקות בלבד שיחק אתמול חואן מנדז בעפולה, ואולי זה כל הסיפור. הגבוה של בית-הלחמי נכנס לבעיית עבירות מוקדמת, לא היה מצ' אפ כלל לאווג'ובי והול וכדי להוסיף חטא על פשע הרג את ניסיון הקאמבק של קבוצתו כאשר לאחר שיצא בחמש עבירות ספג עוד טכנית בדרך לספסל. סה"כ היו לו 6 נק' ו4 איב', בדרך להפסד רביעי ברציפות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();