ג'ונסון. עובר לנהריה



ג'ונסון שוחרר מעפולה, הצטרף לנהריה
ספסל ,06/02/2007

מייקל ג'ונסון, שהפגין יכולת מאכזבת מאוד העונה במדי הפועל גלבוע/עפולה, שוחרר הבוקר ויצטרף עוד השבוע לעירוני נהריה במקום שון קולסון שישוחרר. גלבוע החתימה בעצמה את ריץ' מלצר, שפתח את העונה בוילרבאן.

מייקל ג'ונסון שוחרר הבוקר מהפועל גלבוע/עפולה, והצטרף לעירוני נהריה, שתהיה קבוצתו השלישית בארץ אחרי ששיחק לפני כן בגליל עליון. הוא יחליף בנהריה את שון קולסון שישוחרר לאחר משחק ליגה אחד בלבד בו קלע 5 נק' ב 12 דקות מול גבעת שמואל.

ג'ונסון, שחזר ארצה העונה אחרי תקופה בליגה האיטלקית השניה, ואחרי שהיה מועמד לר"ג של דני פרנקו כבר בעונה שעברה וגם לגבעת שמואל, שיחק שמונה משחקים בהם רשם 8.4 נק', 2.6 ריב' ו2.2 אס', עם 33% בלבד מעבר לקשת.

הרכז האמריקאי סבל מפציעות חוזרות ונשנות, ובכל מקרה היה רחוק מלבלוט לצד הזריחה של גוני יזרעאלי לצידו כשמלבד שלשת ניצחון בכפר בלום, הוא ממש לא סיפק את הסחורה. כעת, אחרי הצטרפותו של אבי סוכר במהלך הפגרה, הוחלט לוותר על שירותיו.

מלצר חתם בגלבוע/עפולה
לגלבוע/עפולה לקח שעות ספורות כדי למצוא מחליף, בטרם החתימה את ריץ' מלצר (27, 2.02 מ'), פורוורד אמריקאי שפתח את העונה בליגה הצרפתית.

מלצר, בוגר אוניברסיטת ווסיקונסין-ריבר פולס מהדרג השלישי של המכללות, שיחק בעונת 04/05 CBA והחל את העונה שעברה בניו זילנד ברייקס מהליגה האוסטרלית. במהלכה עבר לאלבאקירקי איתה זכה באליפות הNBDL.

את העונה הנוכחית הוא פתח בוילרבאן, אך שוחרר לאחר שישה מחזורים ועבר לבורג, גם היא מהליגה הצרפתית, בה שיחק שלושה משחקים נוספים. סה"כ השנה בצרפת רשם בתשעה משחקים כ11 נק' ו3 ריב' למשחק, עם 40% מעבר לקשת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();