ליגת על - נבחרי המחזור התשיעי
ספסל ,29/01/2007

כבר במשחקו השני בלבד בארץ, טרה סימונס של הגליל זוכה בתואר שחקן המחזור. הניצחון השני העונה של הגבעה סידר לה שני איזכורים, ובפנים תמצאו את יתר הבחירות שלנו למחזור שסגר את הסיבוב הראשון.

שחקן המחזור: טרה סימונס
טרה סימונס הצטרף אלינו רק בשבוע שעבר, אבל כבר עושה רושם מצוין. אחרי שכמעט הפתיע את ירושלים במחזור הקודם, הוא עלה מהספסל ל35 דקות באשקלון, בהן הפציץ 33 נקודות באחוזים נהדרים, הוריד 5 ריב' וחטף 4 כדורים, בדרך לניצחון חוץ חשוב שאולי יוציא את קבוצתו לדרך חדשה.

הישראלי של המחזור: משה ברנר
משה ברנר פתח את העונה בסערה עם 24 נקודות בניצחון במחזור הפתיחה, אבל מאז דעך יחד עם קבוצתו שרשמה שבעה הפסדים רצופים. במחצית השניה בשבוע שעבר בעפולה הוא עשה קולות של קאמבק, ואתמול התפוצץ על נהריה עם 23 נקודות כמעט ללא החטאה, וסל חשוב כל פעם שנהריה איימה לחזור למשחק.

חמישיית המחזור: טרה סימונס, קוקי בלצ'ר, משה ברנר, ניקולה וויצ'יץ' וארז מרקוביץ'

קוקי בלצ'ר סובל השנה מחוסר יציבות שלא הספקנו לראות בעונה שעברה, אבל אתמול הוא החזיק את בני השרון בדקות הרעות וגם חיפה על ניילון עמוס העבירות עם 21 נק', 5 אס' וגם 3 חס', שעזרו למקומיים להתגבר על ר"ג העיקשת.

ניקולה וויצ'יץ' קיווה לקבל אתמול קצת מנוחה בעפולה לפני פנאתינאיקוס, אבל המקומיים חשבו אחרת. ב23 דקות הקרואטי רשם 23 נקודות, ב9 מ11 מהשדה ו5 מ5 מהקו, כולל מספר קליעות קריטיות בסוף שעון. מעולם לא נשאלה כ"כ הרבה פעמים אותה השאלה: איפה מכבי הייתה היום בלעדיו?

ארז מרקוביץ' קצת יצא מהרוטציה של דן שמיר לאחרונה, ואפילו לו היה קשה להסתיר את התסכול הגדול. נגד הקבוצה בה גדל, מכבי ראשל"צ, הוא עלה מהספסל ל19 דקות, בהן רשם 18 נק' ו3 ריב', ואפילו הקפיץ את הקהל האדום עם שלשה שניה בקריירה בסיום.

ראויים לאיזכור: גיא פניני, קני אדלקה, אבישי גורדון, ג'רמיין הול

המאכזב
את העונה פתח ברק פלג בסערה וקלע בספרות כפולות בחמישה משחקים רצופים עד הפגרה, כולל אחוזים אדירים מעבר לקשת. אלא שמאז החזרה מהפגרה, הסווינגמן הותיק פשוט לא פוגע. נגד מכבי ת"א הוא היה חלש מאוד בצמד משחקי הגביע, גם שבוע שעבר איכזב נגד בני השרון ואתמול כבר שיחק 17 דקות בלבד נגד הגבעה, בהן רשם 3 נק' ו5 איב'. בית-הלחמי פשוט חייב שפלג יתעורר, אחרת הקבוצה תמשיך להתדרדר.

הצעיר המבטיח
דרור דווידי קיבל בקיץ שידרוג לחמישייה של גבעת שמואל והיה כבר על סף הפריצה המיוחלת, אבל ההיתקעות של הקבוצה החזירה אותו לספסל. אתמול הוא עלה משם מצוין, וב24 דקות רשם הגנה טובה ו13 נקודות ב5 מ6 מהשדה, שאולי יכניסו אותו בחזרה לעניינים אחרי תקופה רעה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();