מקנטס. שוב עוזב



מקנטס שוב עוזב
ספסל ,25/01/2007

לעירוני ר"ג ואבנר יאור נמאס כנראה מקרטיס מקנטס, והרכז האמריקאי נחתך בפעם השביעית בארבע העונות האחרונות. במקומו צפוי לנחות דריל ווילסון, אקס-מכבי ראשל"צ.

קרטיס מקנטס סימן בטח ביום שנחת בחזרה בארץ את המחזור הקרוב, בו הוא היה אמור לפגוש את אפי בירנבוים, המאמן שחתך אותו מהפועל ת"א לפני שתי עונות עקב בעיות משמעת ועל אף יכולת גבוהה שהפגין על הפארקט. למשחק הזה הוא כבר לא יגיע כשחקן ר"ג, אחרי שגם לאבנר יאור נמאס מהשטויות שלו והוא שוחרר.

מקנטס, שלא השלים אף קדנציה מלאה בארץ למרות שנחשב לאחד מעושי המשחק והמוסרים הטובים שנחתו כאן בשנים האחרונות, שוחרר שלוש פעמים בעבר מהפועל ת"א. הרכז שכבר שכח מתי בפעם האחרונה סיים עונה מלאה, נחתך בפעם השביעית בארבע העונות האחרונות, וכנראה שלכאן הוא כבר לא יחזור. מקנטס רשם 11.9 נק', 5.5 אס' ו2.6 ריב' למשחק בליגה.

במקומו מתכננת הקבוצה להביא את דריל ווילסון הותיק (32, 1.89 מ'), ששיחק במכבי ראשל"צ בעונת 02/03, ורשם במדיה 18.5 נק', 2.6 אס' ו4.2 ריב', עם 41% מעבר לקשת. הגארד עם היד הנהדרת, שהיה מועמד לא פעם לקבוצות ישראליות בעונות האחרונות, פתח את העונה במרסין הטורקית, אבל שוחרר לאחר שמונה משחקים בלבד (13.5 נק' למשחק).






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();