אווג'ובי חוזר לשחק תחת פרנקו
ספסל ,03/01/2007

טונג'י אווג'ובי, ששוחרר לא מכבר מגבעת שמואל, חתם הלילה עד תום העונה בהפועל גלבוע/עפולה, בה יחזור לשחק תחת מאמנו מהעונה שעברה, דני פרנקו. אמש גברה הקבוצה במשחק אימון על ר"ג.

טונג'י אווג'ובי, שפתח את העונה בגבעת שמואל אך שוחרר בשבוע שעבר עקב יכולת מאכזבת ולא יציבה, חתם הלילה בהפועל גלבוע/עפולה, בה הוא מחליף את אנטוניו מיקינג הפצוע שייעדר שלושה חודשים. הניגרי חתם עד תום העונה, ויחזור לשחק תחת דני פרנקו איתו שיתף פעולה בעונה שעברה בעירוני ר"ג.

הפורוורד הותיק, ששיחק הקיץ עם נבחרת ניגריה באליפות העולם ביפן, הגיע לגבעה בדקה התשעים לפני העונה ומרגע הגעתו לא ממש עמד בציפיות של הקבוצה לראות את טונג'י של העונות הקודמות בר"ג וירושלים. אווג'ובי הצליח לקנות לעצמו עוד כמה ימי חסד בגבעה עם תצוגות טובות נגד גליל, ירושלים ובני השרון, אבל ביתר המשחקים הפגין יכולת חלשה מאוד. בשבעה משחקים הוא רשם 10.4 נק', 2.3 ריב' ו0.6 אס' בלבד.

משחקו הראשון של הגבוה החדש של עפולה יהיה נגד בני השרון ביום א' ברבע גמר גביע המדינה, נגדה שיחק את משחקו האחרון במדי הגבעה בליגה. באותו משחק, דווקא נגד הקו הקדמי הנהדר של אפי בירנבוים, רשם שיא עונה של 23 נקודות באחוזים נהדרים.


אווג'ובי במלחה מול אוסטין (צילם: לירון מולדובן)






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();