סימונס. עולה לכפר בלום



סימונס יחליף את סטוקמן בגליל
ספסל ,27/12/2006

טוני סטוקמן, ששוחרר מהגליל עם היציאה לפגרה, יוחלף בצ'סטר "טרה" סימונס, גארד בוגר וושינגטון ששיחק בעונה שעברה בפאוק סלוניקי ובן-דודו של דוני מרשאל.

צ'סטר "טרה" סימונס (24, 1.94 מ'), גארד שפתח את העונה בגראן קנאריה הספרדית, חתם הערב בגליל עליון כמחליפו של טוני סטוקמן המאכזב ששוחרר בטרם היציאה לפגרת חג המולד. סימונס הוא בן דודו של דוני מרשאל, שחקן הNBA בעבר ששיתף פעולה עם דורון שפר באוניברסיטת קונטיקט.

אחרי שנתיים בג'וניור קולג'ים, הלך סימונס בעקבות בן דודו והפך גם הוא להאסקיז, אבל לא ביוקון אלא באוניברסיטת וושינגטון. בעונת הסיניור שלו הוא נבחר לחמישיית העונה בפאק-10 אחרי שזכה עם המכללה בטורניר המחוז ורשם 16.0 נק' ו42% מעבר לקשת.

אחרי שלא נבחר בדראפט, ניסה לקבל חוזה קל"ב בסופרסוניקס שמשחקים בעיר הולדתו סיאטל, אבל לא נכלל בסגל הסופי ועבר לפאוק סלוניקי היוונית, בה רשם 9.8 נק', 4.0 ריב', 1.4 אס' ו41% לשלוש בליגה. את העונה הנוכחית פתח בגראן קנאריה בה שיחק לצד מרכוס נוריס אקס-בני השרון, אבל לאחר שבעה מחזורים בלבד בהם רשם 8.0 נק', 3.0 ריב' ו1.1 אס' למשחק שוחרר.

סימונס נחשב לקלע חוץ נהדר שמחזיק בשיא השלשות בעונה אחת באוניברסיטת וושינגטון. הוא סטריק שוטר שקשה לעצור כשהוא חם, אבל כמו סטוקמן קודמו בעמדה לא חודר מספיק לסל ומסתפק לרוב בג'אמפ שוט, אלא שבניגוד אליו הוא ישחק בעמדות 2-3, ולא 1-2.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();