נאור. גמר את העונה?



נאור גמר את העונה?
ספסל ,08/12/2006

בהתחלה חשבו חודשיים, אח"כ עלה מפלס האופטימיות כאשר בישרו שתוך שלושה שבועות הוא חוזר והיום בניתוח שעבר, התברר שהקרע בגיד הוא לא חלקי ומתן נאור ייעדר מהמגרשים תקופה של עד חצי שנה. נאור: "בשורות לא משמחות".

מתן נאור עבר היום בבוקר בהצלחה ניתוח בבית החולים הדסה עין כרם. במהלך הניתוח הסתבר, למרבה הצער, שהקרע בגיד הוא מלא וההחלמה תהיה ארוכה משהוערך בתחילה, עד כחצי שנה העדרות מהמגרשים.

נאור אמר לאתר הרישמי של הפועל ירושלים לאחר הניתוח: "כמובן שהבשורות האלה לא משמחות, אבל חלק גדול מתהליך ההחלמה תלוי גם בי, זה אינדיבידואלי ומשתנה בין ספורטאי לספורטאי. אני שמח שעברתי את הניתוח, ועכשיו אוכל להתחיל בתהליך ההחלמה".

נאור, שאחרי 6 נק' בלבד בהפסד הקבוצה במחזור הראשון בהיכל נוקיה התפוצץ עם 27 נק' ו22 בניצחונות על גלבוע ואשקלון, קלע 15 מ20 השלשות האחרונות שזרק בליגה! אחרי שלושה מחזורים הוא הוביל את טבלת מלך הסלים הישראלי, אבל בדקה הראשונה של הפסד קבוצתו במחזור הרביעי בהרצליה (88-96), הוא נפגע כאשר עצר את עוסמאן סיסה במתפרצת. בתחילה סברו שמדובר בגיד חלקי, והעריכו שייקח לו חודשיים לחזור. לאחר מכן הועלתה סברה שתקופת ההחלמה תיקח שלושה שבועות בלבד, אבל היום כאמור נפלו הבשורות הרעות על השחקן והקבוצה.

הסווינגמן, שהצטיין גם במהלך הקיץ במדי נבחרת ישראל, היה נקודת האור של הקבוצה עד כה, ועל אף שבגביע יול"ב לא שיחזר את הידית הלוהטת מהליגה, הצטיין במפעלים הישראלים וקלע גם 20 נק' במשחק הכי טוב של הקבוצה העונה נגד מכבי ראשל"צ בגביע.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();