בלות'נטאל מתנדנד?
אורי סביר ,30/10/2004

הפורוורד האמריקאי-יהודי, ששיחק בשתי העונות האחרונות במכבי ת"א, סיים הלילה את משחקי קדם העונה באן.בי.איי. עם סקרמנטו, וכפי שזה מסתמן, כלל לא בטוח שהוא יפתח עם ה"מלכים" את העונה ביום שלישי.

סקרמנטו קינגס סיימה לפנות בוקר את משחקי קדם העונה שלה עם הפסד ביתי משפיל לפיניקס סאנס, 124-96. דייויד בלות'נטאל, המתאזרח של מכבי ת"א בשתי העונות האחרונות שהיה פקטור חשוב בזכיית הקבוצה ביורוליג, סיים גם הוא את הפרי-סיזן בטעם חמוץ ביותר.

בלות'נטאל שיחק 5 דקות בלבד, והקטגוריה היחידה בסטטיסטיקה האישית שלו בה לא יכולת למצוא את הסיפרה 0 הייתה העבירות.

כזכור, הפגין הפורוורד יכולת גבוהה מאוד בטורנירי הקיץ, כשהוא קולע כל משחק בספרות כפולות ובאחוזים גבוהים במיוחד. עם זאת, במשחקי קדם העונה האחרונים, בהם כבר שותפו הכוכבים האמיתיים של הליגה - בניגוד לאותם משחקים מוקדמים, בהם משותפים בעיקר רוקים ושחקנים התרים אחרי חוזה - הראה בלות'נטאל יכולת חלשה. הממוצעים שלו נראים גרוע מאוד: בשבעה משחקים הוא שותף 16 דקות למשחק, בהם רשם 3.4 נקודות ו1.4 ריבאונדים, עם 30% בלבד מהשדה כולל 2 מ11 מעבר לקשת.

לפי העיתון "סקרמנטו בי", מעמדו של היהודי בוגר דרום קליפורניה מ2002 לא בטוח בכלל, והוא מתחרה על המקום האחרון בסגל עם מאט בארנס, שהיה יריבו גם בימי הקולג' עת שיחק ביו.סי.אל.איי השכנה, והרוקי אריק דניאלס.

בארנס היה הטוב מבין השלושה במשחקי קדם העונה, ובמשחק האחרון נגד פיניקס הוא היה מנקודות האור בשורות ה"מלכים" עם 12 נקודות. כמו בלות'נטאל גם הוא נחשב מקומי מה שעשוי במידה מסויימת לשחק לטובתו, אך לו יתרון בכך שכבר שיחק בליגה בעבר.

בניגוד לדניאלס ובארנס, שנחשבים פרי אייג'נטס, לבלות'נטאל יש חוזה בסך 385,287 דולר, שחצי ממנו כבר מובטח לו, והחצי השני יעבור אליו בתנאי שישאר בסגל עד אמצע דצמבר. חוזה זה מקנה לו יתרון גדול, וסביר להניח שיזכה אותו בהזדמנות נוספת להוכיח שהוא שייך.

ביום שני ב-23:00 בלילה חל מועד הניפויים האחרון לפני העונה בליגה. סקרמנטו תפתח את העונה ביום שלישי במשחק חוץ בדאלאס מול המאבריקס. יכול להיות שבלות'נטאל יעבור את הניפוי, יכול להיות שלא ויש גם אפשרות שהוא יוכנס לרשימת הפצועים לתקופה קצרה ויוחזר בשלב מאוחר יותר. מה שבטוח הוא, שעד לפני כחודש דברים נראו באור ורוד יותר לגביו.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();