דרוקר. שיהיה בהצלחה



דרוקר חתם באוסטנד
ספסל ,29/11/2006

פחות משבועיים לאחר שפוטר בנסיבות מוזרות מריטאס וילנה, חתם שרון דרוקר באוסטנד אלופת בלגיה, שמשחקת בבית ג' של גביע יול"ב יחד עם הפועל ירושלים.

לשרון דרוקר לא לקח יותר מדי זמן להתאושש מהודעת הפיטורין הראשונה שלו בקריירה. חלפו פחות משבועיים מאז הועזב מריטאס וילנה בנסיבות לא-מקצועיות גרידא, והוא כבר חותם באוסטנד, אלופת בלגיה, איתה ניהל מו"מ בשבוע האחרון.

דרוקר, שהוביל את ריטאס למאזן 13-2 בכל המסגרות, וגם שני הפסדים אלו הגיעו על חודה של נקודה מקליעות על הבאזר, פוטר עקב חוסר שביעות רצונו של נשיא המועדון משיתופו המועט של אורליוס ז'וקאוסקאס הנפיל.

דרוקר, שבשלוש השנים האחרונות זכה בשני תארים אירופאים - גביע יול"ב עם הפועל ירושלים ב2004 וגביע האתגר של פיב"א עם אוראל גרייט ב2006 - כבר היה חתום הקיץ בפאניוניוס היוונית, אך ריטאס חפצה בו ושילמה פיצויים לקבוצה מאתונה כדי להחתימו כמחליפו של נבאן ספאחיה. כמו כן הוזכר הקיץ דרוקר גם כמועמד בעצמו למכבי ת"א, ושמועות מסוימות אף קשרו אותו לתפקיד העוזר באולימפיאקוס.

אוסטנד, שזכתה בעונה שעברה באליפות בלגיה, פיטרה את מאמנה לפני כשבועיים, ומאז החליף אותו בצורה זמנית העוזר אומברטו באדיולי, שהוביל את הקבוצה לניצחון מרשים במלחה בשבוע שעבר (88-87). נכון לעכשיו מדורגת הקבוצה במקום החמישי בבית ג' בגביע יול"ב במאזן 2-3, כאשר במחזור התשיעי (9 בינואר) תארח הקבוצה את הפועל ירושלים במפגש פיקנטי. בליגה הבלגית, בה ניתן למצוא גם את גור שלף, אריק שיבק, עמית תמיר וכריס ווטסון, מדורגת אוסטנד במקום החמישי בלבד, במאזן 7-5.

דרוקר, שהיה רכז במכבי פ"ת והפועל אילת ואף שיחק בנבחרת הנוער, החל את דרכו כעוזר מאמן במכבי רעננה תחת אריק שיבק בעונת 96/7. ב99/0 מונה לראשונה כמאמן ראשי, והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בו הפסידה 1-3 למכבי ת"א. אחרי שלוש עונות עבר לגליל עליון, ואחרי עונה אחת חתם לשנתיים בהפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב ב2004.

בעונה שעברה, יחד עם מתן חרוש שהיה עוזרו השני גם בהפועל ירושלים, אימן דרוקר באוראל גרייט, איתה הפסיד ברבע גמר הפלייאוף לדינאמו סנט פטרסבורג, בה שיחק קלי מקארתי, אותו אימן במכבי רעננה והפועל ירושלים בעבר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();