יאור. אתגר גדול בר"ג



יאור מונה למאמן ר"ג
ספסל ,23/11/2006

אבנר יאור, שחזר לפני שבוע מליטא בה שימש כעוזרו של שרון דרוקר בליטא, מונה למאמן עירוני ר"ג - משרתו הראשונה כמאמן ראשי בליגת העל.

אבנר יאור מונה למאמן עירוני ר"ג. הוא מחליף את חנוך מינץ שפוטר לאחר שלושה מחזורים בלבד בהם השיגה הקבוצה מאזן 0-3. יאור בן ה35, שבעונה שעברה הוביל את הפועל גלבוע/עפולה לגמר הפלייאוף בלאומית, פתח את העונה כעוזרו של שרון דרוקר בריטאס וילנה, אך עם פיטוריו של האחרון חזר ארצה.

האיש שפעם היה רכז מחליף בקבוצת האליפות של גליל עליון בעונת 92/3, שיחק גם במכבי דרום, הפועל נהריה ומכבי חיפה. עם פרישתו הוא פנה לאימון, ועבד שנים ארוכות במחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ, ובמקביל גם שימש כעוזר מאמן בבוגרים.

בעונת 02/3, עשור אחרי האליפות ההיסטורית, חזר לגליל, הפעם כעוזרו של שרון דרוקר, וכשזה המשיך להפועל ירושלים, המשיך יאור איתו והיה שותף לזכייה המדהימה בגביע יול"ב, שוב לצידם של דורון שפר ואמיר מוכתרי חבריו מהגליל.

בעונה שעברה כאמור הוביל את גלבוע/עפולה למקום הראשון בעונה הרגילה בליגה הלאומית, אך הפסיד איתה למרות יתרון הביתיות בגמר הפלייאוף להפועל חולון, 1-3. הוא היה אמור להישאר בקבוצה, אך כשדרוקר הציע לו לעבור יחד לריטאס, הוא עזב. ר"ג תהיה קבוצתו הראשונה של יאור כמאמן ראשי בליגת העל.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();