לימונד. שחקן המחזור



ליגת על - נבחרי המחזור השלישי
ספסל ,21/11/2006

שני יוצאי נבחרת העתודה בחמישיית המחזור שלנו, כמו גם מתן נאור הלוהט, בריאן טולברט שהתעורר וג'רמיין הול היציב. עוד בפנים: המאכזב והצעיר המבטיח.

שחקן המחזור: רביב לימונד
אם לא נתחשב בשנתיים וחצי שלו בהפועל ירושלים, לרביב לימונד יש סטטיסטיקות לא רעות בליגת העל. בר"ג הוא קיבל את הצ'אנס הראשון לפרוץ, ועכשיו בנהריה הוא כבר מתפתח לשחקן שתמיד קיווינו שיצא ממנו. בהיעדרו של ג'ון גילכרייסט, ועם עזרה גדולה מבנדה, לימונד סחב את נהריה לניצחון חשוב בגליל עם 15 נק' ו7 אס'. כמה משמעותית תרומתו הייתה אפשר היה לראות כאשר הסתבך בפאולים וגליל צימקה, אבל עם חזרתו סגר את הצוהר על סיכויי המקומיים עם שני אסיסטים גדולים ושני סלים בעצמו.

חמישיית המחזור: רביב לימונד, יותם הלפרין, בריאן טולברט, מתן נאור וג'רמיין הול

מתן נאור מתייצב כאן שבוע שני ברציפות, ואולי אף היה נבחר שוב למצטיין המחזור לולא ירד בשלוש שלשות לעומת המחזור הקודם... בלי נאור, שמלבד השלשות שומר כרגיל איזורית של איש אחד בהגנה, לא בטוח שירושלים במאזן חיובי עכשיו. 22 נק', 3 חט', 6-8 מעבר לקשת ושיתוק מוחלט של אור איתן (25% מהשדה) עזרו לדן שמיר להרגיע את הרוחות סביב הקבוצה וטפירו.

ג'רמיין הול ממשיך להוכיח שמה שהיה טוב ללאומית טוב גם בליגת העל, ואחרי משחק נהדר שלו מול ירושלים, המשיך הזר של גלבוע/עפולה לתת תרומה של שניים בצבע ולחפות על מיקינג הפצוע. 25 נק', 7 ריב' ואף החטאה מהקו, וגם בדאבל-דאבל של שון מונסון יש לו מניות, בדרך לניצחון ראשון העונה.

בריאן טולברט פתח את העונה די חלש, ולפני שבוע יצא בחמש עבירות נגד בני השרון בלי תרומה משמעותית מלבד נזקים לטבעות בהרצליה. נגד גבעת שמואל זה היה סיפור אחר, כאשר טולברט השתלט על המשחק עם 23 נקודות באחוזים טובים בדרך לניצחון בית שני העונה.

יותם הלפרין לא עונה בינתיים על הציפיות הגדולות מהאוהדים והקבוצה, אבל נגד בני השרון היה לו חלק חשוב בניצחון עם שתי שלשות רצופות ברגע משבר ברבע השני וכמובן 6 נקודות רצופות בריצה ששברה את האורחים. סה"כ הוא סיים עם 16 נק', שיא עונה, ובקבוצה מקווים שהמשחק הזה יוציא אותו לדרך חדשה.

ראויים לאיזכור: חנן קולמן, עמית בן-דוד, וויל ביינום

המאכזב
כשטונג'י אווג'ובי חתם רגע לפני העונה בגבעת שמואל, התפלאנו איך אף קבוצה אחרת לא חטפה אותו. הסנטר הניגרי, שהיה אחד מהטובים בליגה בעונה שעברה במדי ר"ג, מתקשה להתאקלם בגבעה ושמענו אפילו שמועות על החלפה אפשרית. 2 נק', ריב' בודד, 20% מהשדה ו0-2 מהקו בתשע דקות זה ממש לא מאזן שכיח אצל המתאגרף.

הצעיר המבטיח
חנן קולמן האלמוני עדיין נחשב זר, אבל תוך חודש הוא כבר יקבל דרכון כחול-לבן. שחקן נבחרת דנמרק הרשים עם יד טובה בהפסד במלחה, בו הפגיז 26 נקודות באחוזים מדהימים (4-5 לשתיים, 4-6 לשלוש ו6-7 מהקו), מסר 3 אסיסטים ובעיקר ניצל את ההתמקדות של ההגנה בהאטן ואיתן עד תום.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();