מינץ. הראשון לפנות את מקומו



מינץ פוטר מר"ג
ספסל ,19/11/2006

חנוך מינץ הוא ראשון המפוטרים מבין מאמני ליגת העל. אחרי שלושה מחזורים ושלושה הפסדים, החליטה עירוני ר"ג להחליפו. בני ברנר ל"ספסל": "היינו צריכים זעזוע. לא ייתכן שכדיר יעלה רק ברבע האחרון".

כמעט כמו בכל עונה בעשור האחרון, חנוץ מינץ לא יגיע לאביב עם הקבוצה שלקח בסתיו. הפסד שלישי בשלושה משחקים, בבית הערב נגד גלבוע/עפולה (83-87), הספיק להנהלת עירוני ר"ג להסיק מסקנות ולשלוח את המאמן הביתה.

מינץ הגיע לר"ג במאי שעבר, כאשר החליף את דני פרנקו (שניצח אותו הערב), אך לא הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה. ר"ג נשארה בליגת העל, אך הקאדר הישראלי הלא מספק שלה עשה את שלו והקבוצה סוגרת את הטבלה בתום המחזור השלישי.

מינץ, שהחל את דרכו כמאמן ראשי לפני 14 שנים בהפועל גבעתיים, אימן שנתיים רצופות בגבת/העמק אבל מאז עונת 95/6 לא השלים אף עונה מלאה בליגת העל, כולל שלוש קדנציות שונות בר"ג.

יו"ר הקבוצה, בני ברנר, אמר הערב ל"ספסל": "חנוץ מינץ יסיים את תפקידו מחר לאחר פגישה איתי בה יקבל הודעה על פיטוריו". בתשובה לשאלתנו על העיתוי, ענה ברנר: "אני לא חושב שזה מוקדם מדי. קיבלנו הגרלה קלה בתחילת העונה, ולפחות על הנייר כבר היו צריכים להיות לנו שני ניצחונות בית. לפנינו משחקים קשים מאוד בהמשך, והקבוצה צריכה זעזוע"

בתגובה לשמות המועמדים השונים, סירב ברנר להתייחס ואמר שהוא "מחפש מאמן שלא יהיה מקובע. יש לר"ג קאדר שחקנים טוב שצריך מישהו רציני שיעבוד ויקדם אותו וכרגע חנוך לא ביצע את תפקידו בצורה מספיק טובה. לא ייתכן שאלישי כדיר לא יעלה כבר ברבע הראשון. אם שחקן מסוגו שצריך לתת לנו התלהבות ולחימה נכנס לפרקט רק ברבע הרביעי, אז ישנה בעיה לא קלה ואחת הדרכים לפתור אותה כאמור היא ליצור זעזוע".






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();