סטוקמן, חמש שלשות



גליל "אין הגנה" עליון
אלירן כהן ,15/11/2006

פעם היו ימים שקבוצה צ'כית לא היתה מדגדגת אף קבוצה מישראל אבל כנראה שהעידן הזה חלף ופרוסטיוב הצ'כית הגיעה לכפר בלום, הובילה כבר ביותר מ 20 הפרש ותחזור הביתה עם נצחון 88-92.



אפילו עודד קטש לא האמין שבאמת כל ההתחלות קשות עד כדי כך. שבוע לאחר ההפסד במחזור הראשון לאולימפיה פטראס היוונית, לא הצליחו הילדים של קטש להפוך את הקערה ונחלו את השני שלהם במסגרת משחקי גביע האתגר. 92-88 לפרוסטיוב .

הצ'כים פתחו את המשחק בצורה הכי קטלנית שרק יכלו, תוך שהם מנצלים את חוסר המסה של הגליל מתחת לסלים בדרך לנקודות קלות. אבישי גורדון שעלה מהספסל הצליח למנוע מפולת עם שלשה, ואת הרבע סיים טוני סטוקמן עם שלשה חשובה שהעלתה את הגליל ל 17 מול 28 של האורחים.
ברבע השני המשיכה פרוסטיוב במומנטום החיובי שהחל עם פתיחת המשחק, וערב קליעה קטלני מחוץ לקשת של באטלר ונצ'אס כבר הספיק לקבוע יתרונות משמעותיים למדיי, כשהגבוה שבהם היה 52-30. החניכים של קטש לא וויתרו, והמחצית הראשונה הסתיימה גם היא בפיגור יחסית סביר ביחס לכל מה שקרה עד כה, 56-41.

עומרי כספי שקלע רק 8 נקודות במחצית הראשונה פתח את החצי השני בסערה עם 6 רצופות ובחסות עזרה קטנה מסאשה בראטיץ' הצליחה הגליל לצמצם את יתרונם של האורחים לעשר נקודות בלבד. הצ'כים לא וויתרו ועלו שוב ליתרון של 15 נקודות. טיים אאוט של קטש ריענן חזרה את השחקנים שלו, שבריצה יפה הצליחו לקבוע רק מינוס של חמש נקודות בסיום הרבע, 71-66.

שתי שלשות רצופות של דניאל נובאק (שהן בעצם כל הנקודות שלו) בפתיחת הרבע הרביעי שוב העלו את פרוסטיוב ליתרון דו ספרתי, אבל גליל נשארה בעניינים ובזכות יכולת מצויינת של כספי ובראטיץ' הורידה את הפיגור לארבע נקודות בלבד. האורחים שוב הצליחו לברוח, אבל שתי שלשות של סטוקמן בתוספת לעוד שתיים מהצבע של אדלקה הפכו את זה למינוס נקודה בלבד. 89-88. עבירת תוקף מיותרת של מורן רוט והחטאה מבחוץ מצד אבישי גורדון מנעו מהגליל קאמבק מדהים וניצחון חשוב. חבל, מרגיז, אבל לפחות נשאר טעם טוב קטנטן בפה.92-88 בסיום.



קלעו לגליל: טוני סטוקמן 24 (8-5 משלוש), עומרי כספי 21, קני אדלקה 16 (17 רב'), סשה בראטיץ' 13, יוגב אוחיון 9, אבישי גורדון 3 ואבי בן שימול 2

לפרוסטיוב: באטלר וקריספ 22 כ"א, נצ'אס 13, סטוקלי 12, קוריטק 8, נובאק 6, סוסקה 4, צודק 3







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();