זר שישי לגלבוע/עפולה
ספסל ,15/11/2006

הפועל גלבוע/עפולה ממשיכה בהחתמת זרים, והפעם תורו של הסווינגמן צ'ארלס לי להצטרף. הוא יבוא ככל הנראה ע"ח מרכוס מור המאכזב. גם יירמישין מועמד.

צ'ארלס לי (22, 1.90 מ'), גארד בוגר מכללת באקנל 2006, חתם בהפועל גלבוע/עפולה הבוקר. הוא מצטרף לג'רמיין הול, אנטוניו מיקינג, מייקל ג'ונסון, שון מונסון שהצטרף בשבוע שעבר ומרכוס מור המאכזב, שככל הנראה ישלם את המחיר ויעזוב את הקבוצה, אחרי ששותף ל5 דקות בלבד בהפסד הביתי להפועל ירושלים ביום א'.

לי שיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת באקנל, ובעונתו האחרונה הוא רשם 13.2 נק', 6.0 ריב', 2.8 אס' ו2.2 חט' למשחק. אחרי עונת פרשמן חלשה הפך הסווינגמן האתלטי לשחקן מפתח בקבוצה, ואף היה הקפטן שלה בשנתיים האחרונות. הוא נחשב מנהיג שכבר קלע כמה זריקות גדולות בקריירה, ואוהב בעיקר את המגרש הפתוח. על אף גובהו הוא ריבאונדר טוב מאוד, ובעונתו השלישית השתפר מ26% לשלוש עד 44%!

לי, ששיפר מאוד את ציוניו במשך תקופתו בבאקנל כדי לא להיפלט ממנה, נבחר שלוש פעמים ברציפות לחמישיית העונה במחוז הפטריוט ליג, כאשר בעונתו האחרונה הוא נבחר לשחקן העונה ולמצטיין טורניר סוף העונה. הקיץ הוא שיחק עם הספרס בטורניר הרוקי מאונטיין ריוויו, בו רשם 4.7 נק' ו2.0 חט' למשחק, אבל לא קיבל חוזה בקבוצה.

כמו כן מעוניין דני פרנקו בעיבוי הקאדר הישראלי שלו, כאשר המועמד המוביל הוא ולאדי יירמישין, שמאוד לא מרוצה מכמות הדקות שלו בגליל עליון ועשוי להשתחרר ממנה בקרוב.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();