אליצור ר"ג ניצחה בקרב הבלתי מנוצחות בליגה א'
הראל שמאי ,12/11/2006

במשחק בינוני למדי גברה אליצור רמת גם על בני יהודה 82-78, ונותרה היחידה עם מאזן מושלם בליגה א' מרכז.

אליצור ר"ג עשתה אמש צעד חשוב בדרך לליגה הארצית עם ניצחון 82-78 בבית דני על יריבתה לצמרת בני יהודה.

מקבץ שחקני עבר לא מבוטל התקבץ למשחק על הפרקט בבית דני. ר"ג עם אלעד ענבר, פעם שחקן עונה בדיוויז'ן 2 במכללות, אופיר קוחלי, עופר נעים, אורי אטישקין וציון קובה. גם לא מעט קהל, שנעריך אותו בכמאה איש, כמות יפה בהחלט לליגה א'.

לא נלאה אתכם יותר מדי בפרטים משעממים על המשחק. ר"ג ירדה לרבע הראשון ביתרון 24-22, שהפך לפיגור שתיים במחצית. במחצית השנייה בני יהודה עלתה כבר לשמונה, בסיום הרבע השלישי, אולם נותרה בלי אויר ונכנעה לשתי שלשות אדירות של אלעד ענבר שהביאו את המשחק לר"ג.

את האמת, יכולנו להירדם אתמול בבית דני, אולם שלוש דקות לסיום החליט יונתן זילברמן מר"ג, להתגרות באוהדי בני יהודה ולתפוס את איבר מינו מולם, כמעשה יוסי אבוקסיס בקופסה בנתניה בעונה שעברה. מכאן ואילך לא הירפו אוהדי בני יהודה מזילברמן והשמיעו ללא הפסקה את דעתם על העדפותיו המיניות.

בסופו של דבר זה נגמר ללא נפגעים, או כמו שאמר האוהד שנשבע לדקור את זילברמן, "אם לא היה לי "על-תנאי" הייתי נכנס בו". די לאלימות.

מאריאל פשין המאמן המנצח הצלחנו להוציא תגובה דיפלומטית למדי : "עשינו נצחון חשוב, אבל הקרב בינינו, לבאר יעקב, לוד ובני יהודה עדיין פתוח לחלוטין."






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();