עירוני ר"ג - פריוויו לעונת 2006/07
שלומי פרי ,02/11/2006

בפעם השניה בתולדותיה עירוני ר"ג ירדה ליגה ובכל זאת נשארה איתנו. הקבוצה הקטנה היא השלישית הכי ותיקה היום בליגת העל, והיא תנסה להימנע ממאבקי התחתית אליהם חנוך מינץ כ"כ רגיל.

עירוני ר"ג


סיכום הקיץרמת-גן שירדה ליגה בעונה שעברה ידעה איכשהו שבכל זאת תשחק בליגת העל, בסבלנות חיכו שם כמעט בלי להחתים אף אחד עד שקיבלו את ההודעה הרשמית, חולון OUT, רמת-גן IN, בתחילת הקיץ עוד מינו שם כמאמן את מיקי דורסמן לצידו של חנוך מינץ, בתקווה שיביא איתו קצת כסף, אבל דורסמן לא נשאר הרבה זמן וחנוך מינץ נשאר לבד. ג'ון אלן היה ההחתמה הראשונה, עוד לפני שבכלל היו לקבוצה ישראלים מלבד כדיר וגרינבוים שנשארו. הצעד הבא של מינץ היה הבאת בן טיפוחיו איציק אוחנון שאמור לקבל הרבה קרדיט בר"ג העונה. אחריו עשה לעצמו מינץ כאב ראש לא קטן שהחתים את קרטיס מקנטס, שחקן נהדר שלא מחזיק מעמד עונה שלמה בקבוצה, כל פעם מסיבה אחרת.

ר"ג החתימה סגל ישראלי סולידי, הביאה את שמוליק ברנר שנע ונד בין ליגת העל ללאומית, את איגור סימין שעושה סימני התקדמות איטיים משנה לשנה, את ארז קוחנסקי ואת קשישא פרד קמפבל שהובא כדי לתת גוף מתחת לסלים ולתת כמה דקות מנוחה לג'אי לואיס. את הסגל סגר מינץ עם החתמתו של טוראיי בראגס, אקס ירושלים, שעם החתמתו הפכה ר"ג לקבוצה של פורוורדים ומקנטס אחד.
סגל הקבוצהמספרי הגופיות, דפי השחקנים וצוות המאמנים
נשארו: איתי גרינבוים, אלישי כדיר, אייבי גלאם, אור ברנר.
הצטרפו: ג'אי לואיס, טוראיי בראגס, ג'ון אלן, קרטיס מקנטס, פרד קמפבל, איציק אוחנון, שמוליק ברנר, ארז קוחנסקי, איגור סימין.
עזבו: איתי לב, טונג'י אווג'ובי, יוני ניר, אבי בן שימול, אנדרי זלינבאבא, רוד נילי, ג'ייסון גארדנר, חן מנור, קיי מדיסון, פרנקי קינג.
סימן השאלההלו מינץ? תתעורר! אתה בישראל, זו ליגה של גארדים כאן. מלבד קרטיס מקנטס ושמוליק ברנר, ר"ג לא חיזקה את עצמה בגארד משמעותי. בליגה בה משחקים טימי באוורס, קוקי בלצ'ר, בראיין טולברט, מייקל ג'ונסון ואפילו רביב לימונד, היינו מצפים ממינץ לוותר על אחד משבעת הפורוורדים של הקבוצה ולהביא סקורר או סטופר בעמדה שליד הרכז.
איש המפתחחנוך מינץ מסתובב באולמות ליגת העל כבר 14 שנים כמאמן ראשי. ב 10 השנים האחרונות הוא מאמן חצאי עונות, או שמתחיל עונה ומחזיק מעמד סיבוב אחד או שהוא ממונה כמושיע בסיבוב השני ומנסה להציל קבוצות מירידה. הפעם מינץ קיבל את המושכות בר"ג והוא בשלב בקריירה שלו שאי הצלחה תשלח אותו חזרה לתהומות האימונים האישיים לשחקנים צעירים. היו"ר של ר"ג, בני ברנר, הוא בחור סבלני, אבל גם הוא יהיה עם יד על הדופק לגבי מינץ, כבר מהמחזורים הראשונים.
צריך לפרוץאחרי עונת השתפשפות שלא ממש הצליחה, אלישי כדיר בשל לעשות את הפריצה שלו השנה. חנוך מינץ אמור לתת לו לשחק כ 15-20 דקות לערב ואלישי צריך להיות מרוכז ומפוקס ולעשות את מה שהוא יודע. העונה הזו היא קריטית לאלישי מכיוון שבקיץ הקרוב הוא אמור להיות המנהיג, יחד עם יוגב אוחיון של נבחרת עתודה, שצריכה ויכולה יחד עם עומרי כספי וגל מקל להביא עוד מדלייה.
"לא הבנו"האם יש זכות קיום לקבוצה שגם כשהיא לא גובה תשלום בכניסה, לא מגיעים יותר מ 200 צופים למשחקיה? בר"ג לא מצליחים להחזיר את הקהל, אחת הסיבות העיקריות שאנחנו מצאנו לעניין הזה, היא העובדה שהאולם עצמו מרוחק מהעיר, הנגישות אליו עם אוטובוס ממרכז ר"ג היא מבצע מסובך ואפילו מונית מסכנה ביציאה מהמשחק קשה מאוד לתפוס. חשבתם אולי על הסעה לאוהדים מרח' ביאליק?
שאלות המפתח1. האם תהיה עוד סיבה להגיע לזיסמן מלבד, מאלה, ארוסתו המהממת של איציק אוחנון?
2. האם פרד קמפבל חזר לליגה בגיל 44, היש סיכוי שנראת בליגת העל גם את ג'ו דאוסן בן ה 46?
3. האם רובי, מנהל אולם זיסמן, יראה כרגיל יותר אגרסיביות מהקבוצה שמשחקת על הפרקט?
4. איך יכול להיות שבקבוצה בה יש שחקן פוטבול (ג'אי לואיס) ובחור שעבר בנבחרת ישראל בכדוריד (פרד קמפבל), לא החזירו את שחקן הבית ליאור רובינשטיין אחרי עונת ניסיון בכדורגל?
נתוני כל הזמניםמתחילים עונה 39 בליגה
עונה ראשונה בליגה: 67/68
שחקנים בעונה הראשונה: עמיקם ריקלין, צבי קלמנוביץ, אלברט חמו, שמי אשרוב, אהרון צ'חנובסקי, גדי גוטמן, חוקי ניר.
870 משחקים
408 נצחונות
462 הפסדים
אחוז הצלחה: 46.9%
מקום שיא (ליגה סדירה): 2 (72/73, 73/74, 82/83, 01/02)
עונות בפלייאוף העליון: 10, מאזן: 17 נצחונות, 27 הפסדים
תארים: אין







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();