פארקר. לא ריחם



פארקר לא ריחם
ספסל ,20/10/2006

מכבי ת"א סיימה את מסע המשחקים שלה עם תבוסה 84-118 מול טורונטו, אחרי עוד התפרקות במחצית השניה. ביום שני מחכה לה אשקלון. אנתוני פארקר הסתפק ב11 עבור הרפטורז מול האקסית, שקיבלה 19 נק' מפליקס.

קשה להיזכר מתי הפסידה מכבי ת"א חמישה משחקים ברציפות, ואפילו שאלו משחקי הכנה בלבד. אחרי ארבעה הפסדים לקבוצות NBA, כאשר באמצע גם אחד לצסק"א מוסקבה, מכבי ת"א מסיימת עם הסיבוב היוקרתי וביום ב' היא כבר תגיע לאשקלון ארינה, למפגש בגביע מול מחזיקת גביע ווינר הטריה. ביום ה' כבר תחכה לה מלאגה במחזור הראשון ביורוליג.

בלי רודני ביופורד הפצוע בעינו, פתחה מכבי ת"א עם וויל ביינום, דריק שארפ, סימאס יסאיטיס, נואל פליקס וניקולה וויצ'יץ'. פארקר, שפתח בחמישיית טורונטו, ראה איך הקבוצה שלו קולעת את שש הנקודות הראשונות, אבל גם את מכבי מחזירה ב7-2 משלה ואחרי כמה דקות גם עולה ליתרון עם דקות נהדרות של הגארדים. פליקס רשם נקודות בכורה בצהוב, ששון ויסאייטיס קלעו מבחוץ ובסיום הרבע הראשון 29-25 למכבי.

יסאייטיס הרגיש מצוין וקלע מכל מקום, הלפרין עלה נהדר מהספסל והיה נראה שמכבי יכולה לשחזר את הניצחון בטורונטו מהעונה שעברה כאשר פתחה יתרון שיא של 13 נקודות. ריצת 10-2 של טורונטו בהנהגת כריס בוש החזירה את הרפטורז לעניינים, ובמחצית 55-53 כאשר וויצ'יץ' כבר עם 8 אסיסטים!

פארקר התכבד בסל שהחזיר את היתרון למקומיים, אבל ביינום הוביל שמונה נקודות ללא מענה של מכבי, במה שהיה טיפת הדלק האחרונה שלה. טורונטו החזירה בתשע נקודות רצופות משלה בדרך ל20-2 סוגר עניין, ובסיום הרבע השלישי 84-71.

ההתפרקות נמשכה גם ב12 הדקות הראשונות, כאשר טורונטו המשיכה לעצור את מכבי בקלות בהגנה ולטוס לנקודות קלות בצד השני. ג'ונס וגם ברניאני הצעיר הגדילו את ההפרש בהתמדה עד הבאזר, לאחריו הראה לוח התוצאות 118-84 לא נעים.

קלעו למכבי: פליקס 19 (7 ריב'), ביינום 14, יסאיטיס 13, שארפ 10, הלפרין 9, וויצ'יץ' וארנולד 7 כ"א, ששון 3, גרין 2.
הירבו לטורונטו: כריס בוש ופרד ג'ונס 16 כל אחד, טי.ג'יי פורד 13, אנתוני פארקר ואנדראה ברניאני 11 כל אחד.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();