שולדבראנד. פתיחה נהדרת



שולדבראנד פתח את העונה מצוין
ספסל ,14/10/2006

יונתן שולדבראנד, עוד ישראלי באירופה, פתח את העונה בליגה השבדית עם 32 נק' ו10 ריב'. עוד נכנסים היום לעונה: בוב גונן מתחיל הגנה על עוד תואר באוסטריה והמושבה הישראלית של אמיל כהן בצסק"א סופיה.

שבדיה: שולדבראנד פתח את העונה נהדר
יונתן שולדברנד, בעונה שעברה ברמה"ש, רשם בכורה נהדרת במחזור הראשון של הליגה השבדית בניצחון קבוצתו סודרטליה קינגס בחוץ על נורשופינג דולפינס, 98-90. בקצת פחות מ31 דקות, הצטיין הפורוורד הישראלי, בנו של שחקן העבר לורנס, עם 32 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 3 חטיפות ו2 חסימות.

שולדבראנד, שגדל במחלקת הנוער של גליל עליון, רשם בעונה שעברה 4.4 נק' ו2.2 ריב' למשחק במדי רמה"ש שירדה ללאומית. קודם לכן שיחק גם בבוגרים של גליל עליון, אבל לא קיבל יותר מדי דקות. בזכות דרכונו השבדי, הוא נחשב שחקן מקומי בסודרטאליה, שעוזר המאמן שלה הוא ג'יי.די. סאנדרס המתאזרח, ששיחק בעבר בהפועל חולון ואפילו הספיק לנצח עם נבחרת שבדיה את ישראל במוקדמות אליפות אירופה.

מלך הסלים של הליגה השבדית בעונה שעברה, דריק טארבר, שיתף פעולה עם שולדברנד בסיום העונה ברמה"ש אחרי שנבחר לשחקן העונה בליגה. שחקן אחר שהגיע בעונה שעברה מהליגה השבדית ארצה היה טומי אדאמס ששיחק תקופה קצרה בר"ג.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();