נצחון לר"ג במשחק אימון
עמית וינטר ,11/10/2006

עירוני רמת-גן גברה על מכבי ראשון לציון 84-68 במשחק אימון שני בין השתיים ב 72 השעות האחרונות. ג'ון אלן הצטיין עם 23 נקודות.

עירוני רמת גן גמלה הערב (רביעי) למכבי ראשון לציון על ההפסד לפני יומיים (86:70) וניצחה בהפרש זהה 84:68. ראשון לציון לא הזכירה את הקבוצה שניצחה לפני יומיים במגרשה הביתי, הירבתה לאבד כדורים ונאלצה לרדוף אחרי רמת גן לכל אורך המשחק. ג'אי לואיס הוכיח שלא היה צריך להספיד אותו אחרי המשחק הרע באשקלון. נראה כי חנוך מינץ, בתקציב מוגבל, פגע בדיוק בזרים, ואם יוחתם זר משמעותי באזור הצבע, רמת גן תוכל לתת עונה טובה.

לואיס (2.01 מ') גילה זריזות יוצאת דופן וצעד ראשון מהיר שמזכיר במשהו את דונאלד רויאל, שחקנה של מכבי ת"א ואורלנדו מג'יק בעבר. ג'ון אלן המשיך ביכולתו הטובה וסיים עם 23 נקודות וקרטיס מקנטס הראה שרמת גן השנה יכולה לשבור את הלחץ עם מוביל כדור מסוגו.

מנגד, ראשון לציון נראתה מבולבלת, נתקעה עם הכדור במקרים רבים ולא שלטה באזור הצבע, כפי שעשתה במשחק הקודם. ילסייביץ' לא נכנס טוב למשחק וגם ראיין סידני, למרות 17 הנקודות שקלע, לא הורגש.

מהלך המשחק
הרבע הראשון: ראשון פתחה עם ילסייביץ', לב, שמעונוביץ', טולברט ודותן מול רמת גן שפתחה עם לואיס, אוחנון, סימין, מקנטס ואלן כחמישיה הפותחת המתגבשת לעונה הקרובה. הגנה רצחנית של רמת גן הובילה אותה ליתרון מוקדם של 16:6 (דקה 5) כשלואיס חוטף שלושה כדורים ומוביל את ר"ג לנקודות קלות בהתקפות מעבר. הרבע הסתיים בתוצאה 24:14 לר"ג ומשם לראשון נשאר רק לרדוף אחרי האורחים ללא הצלחה.

הרבע השני: גם ניסיון של גלעד כץ לעבור לאזורית לא צלח ור"ג המשיכה במשחקה הטוב ושמרה על ההפרש עד למחצית – 46:37 כשחנוץ מינץ מחלק בצורה נבונה את הדקות של חניכיו.

הרבע השלישי: מקנטס ניהל בצורה מבריקה את משחקה של ר"ג והמארחים הגיעו להפרש שיא של 17 נקודות – 59:42 (דקה 27). לחץ טוב של בריאן טולברט על הכדור הביא לאיבודים של ר"ג ובסיום הרבע – 65:52.

הרבע הרביעי: עבירה טכנית שנזקפה לחובתו של חנוץ מינץ במהלך שהוביל להתקפה של 6 נקודות של ראשון, הוריד את הפער לתשע נקודות – 67:58 (דקה 33). ר"ג לא נבהלה, ולמרות שמקנטס נפצע בירך שמאל ארבע דקות לסוף ולא חזר עד סיום המשחק, המשיכו חבריו להגדיל את הפער ובסיום – 84:68.

יש לציין כי חנוך מינץ השתמש ברוטציה קצרה של שבעה שחקנים וספק אם הרוטציה הזאת תספיק לעונה המתישה שבפתח.

קלעו לרמת גן: אלן 23, לואיס 17, מקנטס 16, אוחנון 9, גרינבוים 8, סימין 5, אלישי כדיר 4, ושמוליק ברנר 2.

קלעו לראשל"צ: סידני 17, טולברט, שעשוע ולב 10 כ"א, ילסיביץ' ושמעונוביץ' 6 כ"א, קנטור 5 ודותן 4.

כ-70 צופים באולם זיסמן ברמת גן.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();