וויליאמס. יודע גם אגרוף כנראה



וויליאמס יחליף את יאנג בבני השרון
אורי סביר ,08/10/2006

אחרי שבעונה שעברה החתימה שחקן בשם ברנרד קינג, היום סוגרת בני השרון את הסגל עם ג'ייסון וויליאמס, שיחליף את קורליאון יאנג. וויליאמס, בוגר UTEP, שבר לחבר בקבוצה את הלסת בעונה שעברה.

ג'ייסון וויליאמס (23, 1.98 מ'), בוגר אוניברסיטת UTEP מהקיץ האחרון, חתם הערב בבני השרון כזר רביעי. הוא יחליף את קורליאון יאנג שעזב את הקבוצה לא מכבר על מנת לשהות לצד אימו החולה בארה"ב ולא ברור מתי יחזור.

אחרי עונה אחת בקולג' הקטן בקילגור, טקסס, עבר וויליאמס לאוניברסיטת טקסס אל-פאסו, בה שיחק בשלוש השנים האחרונות. אחרי שתי עונות של 11.5 נק' למשחק, הפך בעונה האחרונה לשחקן הבולט של הקבוצה, כאשר רשם 15.1 נק', 7.4 ריב', 3.6 אס' ו1.5 חט' למשחק. כסיניור רק בשישה מתוך 30 משחקים לא הגיע לספרות כפולות וסיים את העונה עם 25 נק', 8 ריב' ו4 אס' בהפסד למישיגן בסיבוב השני של הNIT, כאשר משחק קודם לכן רשם טריפל דאבל נאה של 17 נק', 11 ריב' ו10 אס'.

מדובר על סווינגמן מאוד מגוון שעושה קצת מהכל. יש לו שליטה נהדרת בכדור והוא יוכל לשחק בליגה שלנו בעמדות 2-4, ואפילו כרכז בעת מזור. חודר נהדר לסל, יודע למצוא את האיש הפנוי וגם להטביע על שחקנים. החולשה שלו מסתמנת בקבלת ההחלטות (3.0 איב' למשחק בקולג') ובקליעה הבינונית מעבר לקשת (31.6% בעונתו האחרונה).

בעיה נוספת שבבני השרון מקווים לא להיתקל בה היא אולי בעית אופי. בעונה שעברה הושעה וויליאמס מתקופה בלתי מוגבלת על ידי האוניברסיטה בגלל שלח אגרוף לחבר לקבוצה, סטפון ג'קסון, באחד האימונים ואף שבר את לסתו. ג'קסון נאלץ לעבור ניתוח, אבל חזר לשתף פעולה עם וויליאמס לקראת סוף העונה. אחרי הפסד אחד בלבד אגב, הסתיימה ההשעייה והזר החדש של בני השרון חזר לחמישייה, כמו בכל משחק בקריירה שלו במכללה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();