קמפבל חוזר לליגת העל בגיל 44!
ספסל ,30/09/2006

פרד קמפבל, בעונה שעברה בנתניה, חוזר לליגת העל וחתם בעירוני ר"ג על אף שבנובמבר יחגוג יום הולדת 44! בעברו של קמפבל גם היסטוריה בפוטבול, איגרוף וכדוריד.

ב14 בנובמבר 1962 נולד במיאמי, פלורידה, תינוק לא קטן יש להניח שענה לשם פרד קמפבל. ספק אם מישהו שם חשב שבגיל 44 הוא עדיין יהיה ספורטאי פעיל שעבר כבר בארבעה ענפים שונים ועדיין מקבל חוזה בליגת על כלשהי. עירוני ר"ג, בה התאמן המתאזרח לאחרונה, החליטה להחתים את קמפבל לעונה הקרובה והוא יהיה אחד השחקנים המבוגרים באירופה.

קמפבל, בוגר אוניברסיטת פורט הייס סטייט מדיוויז'ן 2 במכללות, הגיע ארצה לראשונה בתחילת שנות התשעים כזר ולאחר מכן התאזרח. הוא שיחק שנים ארוכות בלאומית ב' במדי בית"ר מגדל העמק (שהוציאה לליגת העל גם מתאזרחים כדריק שארפ וכריס ווטסון), מכבי חיפה ואליצור אשקלון, לפני שערך את הופעת הבכורה שלו בלאומית א' בגיל 36 בהפועל אילת. אחרי שנה וחצי בקבוצה הדרומית, כולל ניצחון יוצא דופן על מכבי ת"א בו הצטיין, עבר לבני הרצליה וכאן נגמר פרק א' בקריירת ליגת העל שלו.

הוא ניסה מזלו באברו הצרפתית, שוחרר וסיים את העונה בהפועל חולון שירדה ליגה. את העונה הבאה התחיל בפולין, אבל הספיק לעבור שתי קבוצות עוד לפני סוף השנה האזרחית ואת חג המולד כבר חגג בהפועל לב השרון. את עונת 02/3 הוא פתח בחיפה/רמה"ש, אבל סיים אותה במכבי אשדוד.

לאחר מכן ירד קמפבל לליגה הארצית ושיחק במדי מכבי הוד השרון ולאחר מכן באליצור מכבי נתניה לה עזר לחזור לליגה הלאומית ובה נשאר גם בעונה שעברה, במהלכה רשם 9.3 נק' ו4.7 ריב' למשחק במהלך העונה, ו11.2 נק' ו7.8 ריב' בחצי גמר הפלייאוף. המתאזרח הותיק, שידוע כפועל שחור ואגרסיבי שמרוויח את לחמו בצבע, היה בעבר גם מתאגרף, שחקן פוטבול (יוכל לתת מצ' אפ אולי לזר הקבוצה, ג'אי לואיס) ותאמינו או לא, גם חבר בסגל נבחרת הכדוריד של ישראל.

אנחנו נוהגים להביא כאן סטטיסטיקות מהעונה האחרונה של כל שחקן בקולג'. בדר"כ זה עוד רלוונטי, אצל קמפבל מדובר על עונת 85/6, לפני 20 שנה: 20.5 נק', 9.2 ריב', 60% מהשדה ו61% מהקו. חושבים שהוא איבד קצת אתלטיות מאז?

לחצו כאן לדף השחקן של פרד קשישא כולל סטטיסטיקות






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();