יצחקי. נציגינו ברוסיה



יצחקי חובר למקארתי בסנט פטרסבורג
ספסל ,29/09/2006

לפני שש שנים אורי יצחקי וקלי מקארתי שיתפו פעולה במכבי רעננה. בעונה הקרובה הם ישחקו יחד בדינאמו סנט פטרסבורג הרוסית.

אורי יצחקי, אחד הישראלים האחרונים שנשארו בלי קבוצה כמעט בסוף הקיץ, עושה היום שידרוג גדול לקריירה וחותם בדינאמו סנט פטרסבורג הרוסית, בה ישתף פעולה עם קלי מקארתי, ששיחק איתו במכבי רעננה לפני שש שנים.

יצחקי, שהיה כוכב גדול בנבחרות הגילאים, לצד חבריו מנוער הרצליה טל בורשטיין ויניב גרין, דרך במקום בעונותיו הראשונות בבוגרים עקב בחירת קבוצות לקויה. בהפועל ירושלים הוא מיעט לשחק, אח"כ איבד זמן יקר כאשר לא קיבל אישור לשחק בקלמזון ואת הקאמבק עשה תחת ננו גינזבורג ברמה"ש ובני השרון.

בעונה שעברה יצא יצחקי לאירופה ופתח את העונה בסערה עם לאשקו הסלובנית, בה רשם כמה משחקים נהדרים בליגה האדריאטית. לראשונה בקריירה הראה הסווינגמן מהשרון יכולת קליעה מהשלוש ומהקו בנוסף להגנה שתמיד הייתה לו, אבל פציעה אכזרית בגב עצרה לו את המומנטום וכמעט גמרה לו את העונה.

בסופו של דבר הוא סגר את העונה על 13.5 נק', 1.4 ריב', 2.3 אס' ו1.6 חט' למשחק בליגה האדריאטית ו12.0 נק' ו1.3 חט' למשחק בליגה הסלובנית.

דינאמו סנט פטרסבורג, אותה הוביל לפני שנתיים דייויד בלאט לזכייה ביורופליג בלי אף הפסד, הפסידה בעונה שעברה בחצי גמר היורוקאפ ובעונה הבאה תעשה הופעת בכורה בגביע יול"ב בו תשחק בבית ד' יחד עם ריאל מדריד, הכוכב האדום בלגרד, פאוק סלוניקי, דקסיה מונס ודן בוש.

את העונה הרגילה סיימה הקבוצה במקום השני אחרי צסק"א מוסקבה, אבל הודחה בחצי גמר הפלייאוף ע"י חימקי מוסקבה במשחק החמישי והמכריע בביתה. הקיץ הביאה הקבוצה את ניקיטה מורגאנוב המזדקן מדינאמו מוסקבה רג'יון, אדי גיל מאינדיאנה פייסרס, מאצ'יי לאמפה הפולני מיוסטון רוקטס, אלכסנדר ראדוייביץ' הענק מא.א.ק אתונה וגוראן ירטין מהכוכב האדום בלגרד. בקבוצה ישארו אונגן אסקראביץ' המצוין, דאמיר מיליקוביץ' הקרואטי, ולאדימיר ורמינקו הביילרוסי המוכשר והצעיר וכמובן קלי מקארתי מיודענו.

אמש פיטרה הקבוצה את פוטיס קציקאריס היווני שהחליף בזמנו את דייויד בלאט, ומינתה במקומו את יורי סליחוב הרוסי בן ה63, שאימן בעבר את נבחרת ברה"מ ורוסיה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();