ג'ונסון. חוזר ארצה



ג'ונסון חגג 30 בהצטרפות לעפולה/גלבוע
ספסל ,27/09/2006

מייקל ג'ונסון, ששיחק לפני שנתיים בגליל והיה מועמד לעירוני ר"ג של דני פרנקו בעונה שעברה, חתם אצלו היום בהפועל עפולה/גלבוע לאחר ששוחרר ממרסין הטורקית. ג'ונסון חוגג היום יום הולדת 30.

מייקל ג'ונסון, ששיחק בגליל עליון לפני שנתיים, שוחרר היום ממרסין הטורקית בה היה אמור לשחק העונה ובתום מו"מ זריז חתם בהפועל עפולה/גלבוע. הוא יהיה הזר השלישי של הקבוצה לצד אנטוניו מיקינג וג'רמיין הול.

את העונה שעברה פתח בקאסלה מונפראטו מהליגה השניה באיטליה, אך שוחרר לאחר חג המולד והיה מועמד בין היתר לעירוני ר"ג של דני פרנקו וגבעת שמואל שכבר הייתה קרובה מאוד להחתימו אך נתקלה בבירוקרטיה וויתרה בסופו של דבר. ג'ונסון נשאר בליגה האיטלקית השניה וחתם בטראפאני.

בסה"כ ב30 משחקים בשתי הקבוצות הוא רשם 18.1 נק', 3.2 ריב', 2.9 אס' ו3.3 איב'. כמו כן הוא קלע יותר משתי שלשות בממוצע למשחק ב36% דיוק. מה המשותף לשתי הקבוצות אתם שואלים? שתיהן היו שתי היורדות מהליגה השניה לשלישית בסיום העונה...

ג'ונסון, בוגר אוניברסיטת אוקלהומה, שיחק בליגות החצי מקצועניות בארה"ב (זכה בשתי אליפויות CBA), באוראל גרייט ודינאמו מוסקבה רג'יון. לפני שנתיים במדי הגליל רשם ג'ונסון 15.6 נק' למשחק ו4 אס' והגיע עם הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();