פורת. נשאר בבית



עפולה/גלבוע: מוסינזון נפצע, פורת חתם
אורי סביר ,26/09/2006

בפעם השניה בקריירה שלו נפצע גילי מוסינזון בצורה קשה שתגרום לו להיעדר מתקופה ארוכה כנראה. בינתיים החתימה העולה החדשה את גור פורת לעונה נוספת.

המזל הרע לא מפסיק לרדוף אחרי גילי מוסינזון. אחרי שכבר בגיל צעיר הקריירה שלו כמעט הלכה לאיבוד עקב פציעה קשה שהשביתה אותו כמעט משנתיים, היום מתברר שהפורוורד האדום לא יוכל לפתוח את העונה בהפועל עפולה/גלבוע.

הפציעה של מוסינזון התבררה כחמורה מהמצופה, ועדיין לא ברור כמה זמן הוא יאלץ להיעדר מהמגרשים. לפני שנה וחצי אגב נפגע מוסינזון בצורה קשה בעינו מאצבע לא מכוונת של גיא קנטור, אבל הפתיע בקצב החלמתו ועל אף שדובר על חשש לסיום הקריירה, חזר עוד לפני תום העונה למגרשים.

בינתיים חתם בקבוצה גור פורת, שישאר בקבוצה לעונה שניה אחרי מו"מ ארוך. בנו של שחקן העבר אריאל ואחיה של שירי (חיפה/מוצקין) התאמן הקיץ יחד עם ישראל שיינפלד באולימפיאקוס אצל פיני גרשון, כאשר שחקני הקבוצה שהו עדיין באליפות העולם ביפן.

פורת, שגדל בהפועל עפולה ופספס עונה שלמה עקב שירות קרבי, עשה את צעדיו הראשונים בליגת העל הפועל חיפה/נשר. אחרי שנה בעפולה/גלבוע מהארצית חזר לליגת העל ושיחק שנתיים במכבי ראשל"צ. בעונת 04/5 חזר לחיפה, הפעם למ.כ., אבל ירד עימה ליגה וחזר לשחק בעפולה/גלבוע, בה רשם 15.5 נק' למשחק בעונה שעברה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();