ישראל בדרג השני להגרלת ההזדמנות האחרונה
ספסל ,20/09/2006

פיב"א אירופה פירסמה הערב את הדרגים לקראת הגרלת משחקי ההזדמנות האחרונה בחודש הבא במדריד, נבחרת ישראל בדרג השני. בנוסף פורסמו הדרגים להגרלת בתי היורובאסקט.

נבחרת ישראל תצטרך לעבוד קשה מאוד בקיץ הבא כדי להיכנס לאליפות אירופה 2007 שתיערך בספרד. פיב"א אירופה פירסמה הערב את הדרגים להגרלת משחקי ההזדמנות האחרונה שיערכו יחד עם הגרלת בתי היורובאסקט ב19 באוקטובר, ונבחרת ישראל דורגה בקבוצת האיכות השניה, ע"פ הישגיה בקמפיין הנוכחי.

דרג א': בוסניה, שבדיה ואוקראיינה
דרג ב': מקדוניה, הונגריה וישראל
דרג ג': בולגריה, אסטוניה, דנמרק
דרג ד': בלגיה*

עשר הנבחרות יחולקו לשלושה בתים, אשר שניים מהם ימנו שלוש קבוצות ואחד ארבעה. המשחקים יחלו ב8 באוגוסט 2007 בשיטת ליגה של בית וחוץ. שלושת ראשי הבתים יעלו לטורניר האחרון שיערך בספרד בין ה29 וה31 באוגוסט, והמנצחת בו תקבל את הכרטיס ה16 והאחרון לאליפות אירופה. שלוש הנבחרות שיסיימו במקום האחרון בבתים המוקדמים ילכו אף הן לטורניר נוסף, אשר רק הזוכה בו תישאר בדרג א'.

על פניו מסתמן שהיריבה המועדפת מהדרג הראשון היא שבדיה ומהדרג השלישי דנמרק של חנן קולמן, אך למעשה זה לא ממש משנה כי כדי להגיע לאליפות תצטרך לעבור הנבחרת בכל מקרה את החזקות ביותר. ההגרלה הקשה ביותר תהיה בוסניה ובולגריה, ובבית כזה תהיה מלחמה לא רק על המקום הראשון אלא גם על הימנעות מהמקום האחרון.

כמו כן נקבעו הדרגים להגרלת בתי אליפות אירופה שתיערך במדריד בין ה3 וה16 בספטמבר הבא.
דרג א': ספרד, יוון, צרפת וטורקיה
דרג ב': ליטא, גרמניה, איטליה וסרביה
דרג ג': סלובניה, קרואטיה, רוסיה ולטביה
דרג ד': צ'כיה, פורטוגל, פולין והעולה מההזדמנות האחרונה






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();