ליפשיץ חוזר לדרום
אבי יופה ,04/09/2006

ליאור ליפשיץ, שעשה את צעדיו הראשונים ככדורסלן צעיר בנגב אבל פרץ לתודעה בעונה שעברה בגליל עליון, חתם לעונה הקרובה בעירוני אשקלון. הוא מצטרף לאור איתן שסיכם אף הוא ושניהם יטלו חלק מחר באימון הפתיחה של העונה.

ליאור ליפשיץ ישחק בעונה הקרובה בעירוני אשקלון, שממשיכה במסע ההחתמות הישראלי שלה. הרכז הג'ינג'י מעומר כבר סיכם עקרונית בגליל עליון לעונה נוספת, אבל אחרי שגם מורן רוט הצטרף לקבוצה, הוא העדיף למצוא לעצמו בית חדש. הוא מצטרף בכך לאור איתן שעתיד לחתום בקבוצה ב- 24 השעות הקרובות לאחר שסיכם לאחרונה את תנאיו.

ליפשיץ, שיצא ממחלקת הנוער של מכבי ראשל"צ והיה בה נער פוסטר במשך מספר שנים, פתח את העונה שעברה במכבי פ"ת מהלאומית. אחרי שכמעט הדיח איתה את גליל עליון מהגביע, הוא הצטרף לקבוצה הצפונית בה רשם 6.6 נק' ו3.3 אס' עד סיום העונה, כולל משחק נדיר בו הוביל את הגליל לניצחון גדול על מכבי ת"א.

ליפשיץ היה בעבר רכז נבחרת הנוער והעתודה, ובעונתו השישית בליגת העל הוא יקווה לתפוס תפקיד מפתח באשקלון, כפי שעשה בסיום העונה שעברה בגליל.
ליפשיץ הוא רכז מהיר ששיחק בעבר במכבי ראשון לציון. הוא נחשב כעושה משחק טהור ועבר במהלך הקריירה במכבי פתח תקווה ובהפועל גליל עליון. בעונה שעברה אף קלע 23 נקודות במשחק ניצחון של הגליל על מכבי תל אביב.

מחר ייטול חלק השחקן באימון פתיחת העונה של אליצור בשעה 18:30 בהיכל הספורט בעיר. אור איתן יגיע לאימון גם כן, יחד עם אחד הבעלים, ידידיה רפפורט. בנוסף אמור להיפגש מחר רפפורט עם נציגי האוהדים של הקבוצה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();