קרטיס מקנטס חתם בר"ג
שלומי פרי ,02/09/2006

קרטיס מקנטס חוזר לקדנציה רביעית בארץ והראשונה שלא בהפועל ת"א. מקנטס (31, 183) הוא הזר השני של ר"ג אחרי ג'ון אלן. ר"ג היא הקבוצה השביעית שלו בארבע העונות האחרונות.

קרטיס מקנטס הגיע לראשונה לארץ ב 97/98, מיד אחרי שסיים את מכללת קאל סטייט בייקרספילד, מקנטס הצטרף אז להפועל ת"א ששיחקה בליגה השניה. ב 98/99 הוא חזר להפועל ת"א באמצע העונה והחליף את דמיטרי היל. הפעם השלישית שהגיע להפועל ת"א היתה בעונת 04/05, מקנטס היה טוב מאוד עם 13.9 נק' ו 7.8 אס' למשחק, אבל מחוץ למגרש לא הפסיק להרגיז את אפי בירנבוים, כאשר הקש ששובר את גב הגמל היה תקרית משמעת שלו בפאריז אז עזב את הקבוצה בלילה שלאחר משחק ההפסד לראסינג והצטרף אליה רק לטיסה חזרה, תקרית שאילצה את בירנבוים לחתוך אותו מהקבוצה. את העונה סיים מקנטס באורל גרייט יחד עם שרון ששון.

מקנטס שיחק בעונה שעברה בדיז'ון הצרפתית (11.9 נק', 7.7 אס') ובמהלך העונה לאחר שנחתך מדיז'ון היה אמור להצטרף לגבעת שמואל, אבל בסופו של דבר מצא את עצמו בבנפיקה ליסבון. העונה הוא חוזר לישראל ומצטרף לעירוני ר"ג.

בין לבין הקדנציות בהפועל ת"א, שיחק מקנטס בקבוצות רבות ביניהן קייב האוקראינית, אנטיב, מונפלייה ולימוז' הצרפתיות, סיינה, צסק"א מוסקבה וספליט.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();