דני פרנקו יאמן את עפולה/גלבוע
שלומי פרי ,31/08/2006

לאחר שקיבלה הודעה רשמית כי תשחק בליגת העל, מינתה הפועל עפולה/גלבוע את דני פרנקו למאמן הקבוצה. בקבוצה רוצים את אור איתן. הודעה רשמית של המועדון בפנים.

דני פרנקו, שאימן בשנתיים האחרונות את עירוני ר"ג ובקיץ הוביל את נבחרת הקדטים למקום השביעי באליפות אירופה, יאמן בעונה הקרובה את הפועל עפולה/גלבוע שתשחק בליגת העל.

פרנקו העלה את עירוני ר"ג לליגת העל ב 04/05 ובעונה שעברה פוטר לקראת סופה, אבל מחליפו חנוך מינץ, לא הצליח להשאיר את עירוני ר"ג בליגה. בכל מקרה גם ר"ג תשחק בעונה הבאה בליגת העל.

בעפולה/גלבוע חתומים נכון לעכשיו גוני יזרעאלי והזר ג'רמיין הול.

הודעה רשמית של הפועל עפולה/גלבוע:
"מועדון כדורסל גלבוע עפולה שמח להודיע כי הערב התקבלה הודעת מינהלת ליגת העל על עליית הקבוצה לליגת העל של הכדורסל הישראלי. יו"ר הקבוצה, ירון אוחיון, הודה הערב לדני עטר, ראש המועצה האזורית הגלבוע ולאבי אלקבץ, ראש עיריית עפולה על התגייסותם ותמיכתם בקבוצה בדרכה לליגת העל. ירון שב והבטיח כי הנהלת הקבוצה תעשה את המקסימום שביכולתה כדי להעמיד קבוצת כדורסל איכותית שתייצג את העמק בכבוד בליגת העל. הנהלת הקבוצה קיימה בימים האחרונים מגעים עם מס' מועמדים לאימון הקבוצה והערב הגיעה הקבוצה לסיכום עם מאמן נבחרת הקדטים דני פרנקו. כמוכן נעשתה פניה לשחקן אור איתן תושב העיר עפולה והוצע לו לחזור למועדון בו גדל ולהוביל אותו בליגת העל. אוחיון ציין כי המטרה של הקבוצה תהיה להתבסס על שחקני הבית של המועדון דוגמת גור פורת וגוני יזרעאלי והוסיף כי הוא מאמין כי עם החיזוקים המתאימים והקהל הביתי והנפלא שליווה את המועדון בשנים האחרונות היא תוכל לתקוע יתד בליגת העל"








כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();