נעימי, נשאר בגבעה



סטרייט ונעימי נשארים בגבעה
ספסל ,27/08/2006

עופר ברקוביץ' ממשיך לשמר את הסגל איתו עשה ריצה חלומית בסיום העונה שעברה בגבעת שמואל ומחתים לעונה נוספת את ג'יי סטרייט ויובל נעימי, תגלית העונה שעברה בליגת העל.

בגבעת שמואל מאמינים בהמשכיות כבר הרבה שנים, ומי כמו אורן אהרוני, משה ברנר ודרור כהן יעידו על כך. אחרי שגם וויין וואלאס קיבל חוזה לעונה נוספת, האריכה הערב הקבוצה את חוזיהם של ג'יי סטרייט ויובל נעימי.

ג'יי סטרייט הגיע בקיץ שעבר לגליל עליון כבוגר קולג' טרי. ההתחלה הייתה מבטיחה, כולל כמה משחקי שיא ביורוקאפ (35 נק' וסל ניצחון מול דינאמו מוסקבה רג'יון), אבל בהמשך בגליל שינו קונספציה והרכז הצעיר שילם את המחיר על אף 13.3 נק' ו3.1 אס' למשחק בליגה ו21.8 נק' למשחק ביורוקאפ.

סטרייט מצא את עצמו כמעט מיידית בגבעת שמואל, ויחד עם טימי באוורס הנהיג בקו האחורי את הקאמבק שלה מהמקום האחרון בליגה להישארות מדהימה עם סיבוב שלישי מהסרטים, כשהוא רושם 15.3 נק' ו2.4 אס' למשחק.

יובל נעימי, גיסו של דני קליין, גדל בנוער של הפועל ירושלים והיה בה נער פוסטר בקבוצת הבוגרים. לפני שנתיים עזב לעונה מוצלחת בראש העין ובעונה שעברה הגיע לגבעה. נעימי הדהים את הליגה עם רצף של שלושה משחקים בהם קלע מעל 20 נקודות, ופרץ לתודעה. בסופו של דבר הוא נבחר לתגלית העונה בליגה, עם 4.9 נק' ו1.2 אס' למשחק.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();