אלן (משמאל), רודף אחרי צ'ארלי וילאנואבה



ר"ג התחילה בהחתמות - אלן הוא הזר הראשון
אורי סביר ,24/08/2006

עירוני ר"ג, שבפעם השניה בתולדותיה נשארת בליגת העל על אף שירדה בעונה שעברה, החתימה את ג'ון אלן, בוגר סיטון הול, כזר הראשון.

ג'ון אלן (24, 1.95 מ'), סווינגמן יליד קואטסוויל פנסילבניה, חתם בעירוני ר"ג כזר הראשון של הקבוצה, שתישאר בליגת העל למרות הכל על אף שירדה בעונה החולפת. גם בעשור שעבר נשארה ר"ג ליגה בזכות החלטה על השולחן הירוק כאשר החליפה את מכבי ירושלים.

אלן הוא בוגר סיטון הול מ2005, בה באופן מוזר וחריג ירד בממוצעיו מעונה לעונה: 13.9 בעונתו השניה, 12.4 בעונתו השלישית ו11.5 באחרונה, בה גם הוסיף 4.9 ריב', 2.6 אס' ו1.2 חט'. את הקריירה המקצוענית שלו החל בניו ג'רזי מהUSBL, אבל בפתיחת העונה חתם בקובוט הפינית.

אלן נבחר לחמישיית המצטיינים השניה בליגה והוביל את קובוט למקום הרביעי בסיום העונה הרגילה. ב44 משחקים, בכולם פתח בחמישייה מבלי אף חיסור, הוא רשם 19.8 נק', 7.7 ריב', 2.6 אס', 1.6 חט' ו3.4 איב'. הוא דייק ב55% לשתיים, 35% לשלוש ו82% מהקו.

אגב, בעונה שעברה הזר הראשון שהחתימה הקבוצה בקיץ, קווין רייס, היה היחיד מבין הזרים של הקבוצה שלא סיים את העונה. אלן יהיה הזר החמישי בתולדות סיטון הול שמשחק בליגה אחרי ג'ון רמזי מהפועל ת"א, רימאס קאוקינאס מגליל עליון, שאהין הולוואי מהפועל חולון וצ'ארלס מאנגה ממכבי פ"ת.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();