קוז'יקרו. בית חדש בנהריה



קוז'יקרו חוזר צפונה
ספסל ,27/07/2006

אחרי 3 שנים בהפועל ירושלים, החליט עידו קוז'יקרו להתקרב בחזרה הביתה וחתם לשנתיים בעירוני נהריה, שתהיה קבוצתו הרביעית בלבד בקריירה.

סנטר נבחרת ישראל, עידו קוז'יקרו, חוזר צפונה אחרי שלוש עונות בבירה. שחקנה של הפועל ירושלים בשלוש השנים האחרונות חתם היום בעירוני נהריה על חוזה לשנתיים, זאת על אף שע"פ דיווחים שונים היה קרוב לחידוש חוזהו עם האדומים.

קוז'יקרו, בן בית-הלל, גדל בנוער של גליל עליון, פרץ בעונת 01/2 תחת שרון דרוקר כאשר קפץ מממוצעים של 5.4 נק' ו3.2 ריב' ל12.8 נק' ו6.3 ריב'. עונה לאחר מכן הוא שמר על ממוצעים גבוהים, ובקיץ 2003, בו היה מכוכבי נבחרת ישראל שסיימה שביעית באירופה, עבר יחד עם דרוקר להפועל ירושלים.

הוא היה שחקן חמישייה בקבוצה שזכתה בגביע יול"ב, והמשיך לרשום מספרים יפים מאוד. בעונת 04/5 סבל משבר מאמץ שלראשונה בקריירה גרם לו להחמיץ תקופה ארוכה. הוא חזר רק לקראת תום העונה, אך לא הצליח לעזור לקבוצה להעפיל לבית חצי הגמר. לאחר שירושלים סיימה את העונה עבר ללה-מאן הצרפתית שסיימה ראשונה בעונה הרגילה, אך הודחה מהמשך הפלייאוף כבר ברבע הגמר.

בעונה האחרונה ירדו הממוצעים של קוז'יקרו ל7.2 נק' ו4.9 ריב' בלבד, ועל אף שנשאר שחקן חמישייה לא הצליח לשחזר את היכולות של השנים הקודמות. למעשה הוא תופס עכשיו את מקומו של ארז מרקוביץ', שעשה בקיץ שעבר את הדרך ההפוכה מנהריה אל ירושלים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();