גרינמן. עולה ארצה



גרינמן עולה לבני השרון
אורי סביר ,26/07/2006

סקוט גרינמן, יהודי אמריקאי בוגר פרינסטון ששיחק במכביה האחרונה, חתם היום בבני השרון לשלוש שנים וישחק על תקן מתאזרח. סטטיסטיקות מלאות שלו, בפנים.

סקוט גרינמן (22, 1.76 מ'), רכז יהודי ששיחק בארבע השנים האחרונות באוניברסיטת פרינסטון, חתם הערב בבני השרון על חוזה לשלוש שנים. גרינמן שיחק במכביה האחרונה במדי ארה"ב, שהפסידה לישראל בחצי הגמר והסתפקה הפעם בארד. כן הוא השתתף במכביה שנערכה הקיץ באוסטרליה.

בעונתו האחרונה במכללה הוא הוביל אותה עם 10.8 נק' למשחק, וכן הוסיף 2.6 אס', 2.0 ריב' ו1.8 חט'. הוא ניחן ביד נהדרת מעבר לקשת (בין 35-40% בכל עונותיו בקולג'), זריזות יוצאת דופן וראיית משחק טובה. במשחקו האחרון בפרינסטון הוא הוביל אותה לניצחון בהארכה על פנסליבניה, כאשר אסיסט גדול שלו הביא לסל הניצחון, 2 שניות לסיום.

הרכז הנמוך שהיה קפטן קבוצת הכדורסל בשנה שעברה, פתח את העונה חלש ודייק רק ב6 מ35 זריקות השלוש הראשונות שלו, אך השתפר מאוד בהמשך ועד סיום העונה דייק ב52% מעבר לקשת. הוא נבחר לחמישיית העונה באייבי ליג.

בעבר שלחה אלינו פרינסטון שלושה בוגרים: דייויד בלאט וג'סי רוזנפלד (הפועל ירושלים ומכבי חיפה) ששיחקו כאן כמתאזרחים ובוב רומה ששיחק כזר בהפועל חולון.

לחצו כאן לדף השחקן של גרינמן כולל כל הסטטיסטיקות מהקולג'






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();