לובין. ברוך שובך



ניסים פרש מהנבחרת, לובין במקומו
אורי סביר ,23/07/2006

אפיק ניסים, הגארד של נבחרת ישראל, ביקש להשתחרר עקב סיבות אישיות ונענה בחיוב. במקומו חוזר לסגל ליאור לובין אחרי היעדרות של שלוש שנים. משחקו הרשמי האחרון של לובין בנבחרת היה בהבטחת העלייה ליורובאסקט 2003.

אפיק ניסים, גארד נבחרת ישראל בחמש השנים האחרונות, ביקש להשתחרר מהמשימה הקרובה ונענה בחיוב על ידי המאמן צביקה שרף. הגארד, שחתם רק בשבוע שעבר בשטראסבורג הצרפתית, הסביר את הבקשה ב"סיבות אישיות".

מי שיחליף אותו הוא ליאור לובין, שביקש כבר לפני כמה ימים לחזור לסגל אחרי שנתיים של היעדרות. בקיץ שעבר נעדר הרכז עקב פציעה, וקודם לכן לא נכלל בסגל לאחר ששוחרר ממנו ע"י מולי קצורין לפני יורובאסקט 2003 בניפוי מעורר הדים. למעשה, אליפות אירופה היחידה בה שיחק הייתה לפני חמש שנים.

באותה עונה שיחק לובין במכבי ת"א, וראה מעט מאוד דקות משחק באופן יחסי למה שהורגלנו ממנו עד אותה תקופה. על אף שנחשב בזמנו לרכז המוביל בארץ, ואף הראה יכולת גבוהה בחמשת משחקי ההכנה הראשונים, בטורניר ההכנה אליו יצאה הנבחרת בורוצלאב הוא סופסל לדקות ארוכות ובחזרה ארצה נופה במהלך מפתיע של מולי קצורין שנועד בין היתר לזעזע.

לובין החל העונה את שנתו השניה במאריופול האוקראיינית, אך עזב במהלכה והצטרף לאפולון פטראס היוונית, לה עזר להישאר בליגה, אך לא גילה יכולת אישית גבוהה. משחקו הרשמי האחרון של לובין, שהצטרף הבוקר לאימוני הנבחרת, במדים הכחולים-לבנים, היה במשחק שהבטיח לישראל את העלייה ליורובאסקט 2003 בניצחון 91-63 על רומניה, בו הצטיין הרכז עם 23 נקודות, 4 אסיסטים ו5 חטיפות שעזרו לישראל לנצח בהפרש הרצוי ולהיכנס לאליפות ממש ברגע האחרון. בסה"כ יש ללובין 51 הופעות במדי הנבחרת בהן קלע 331 נקודות.

פנים חדשות נוספות הבוקר במבחני הכושר היו עמית תמיר, שחזר מארה"ב עם טבעת נישואין חדשה על אצבעו. ג'יימי ארנולד, המתאזרח של הנבחרת, אמור להגיע ארצה היום וככל הנראה יצטרף מחר לאימונים.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();