אפיק חוגג תואר בקדנציה הקודמת



אפיק ניסים חוזר לשטראסבורג
אורי סביר ,19/07/2006

אפיק ניסים, שהוביל את שטראסבורג לאליפות צרפת, חוזר אליה אחרי שנה אחת בלבד בה שיחק ברוסיה ואוקראיינה. שטראסבורג תשחק בגביע יול"ב בעונה הקרובה.

אפיק ניסים, שהחל את העונה שעברה בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית ועבר במהלכה לבי.סי. קייב האוקראיינית, חוזר לשטראסבורג הצרפתית בה כבר שיחק שנתיים. הגארד של הנבחרת נשאר בקשרים טובים מאוד עם הקבוצה, והמאמן אריק ג'ירארד ביקש להחזירו עוד במהלך העונה שעברה, אך הצדדים לא הגיעו להבנות.

לפני שנתיים הוביל ניסים את הקבוצה לזכייה באליפות צרפת, ועקב כך היא השתתפה ביורוליג בעונה שעברה. בליגה הצרפתית היא סיימה במקום השלישי, והודחה בחצי הגמר ע"י נאנסי, אותה קבוצה שהפסידה לה בגמר לפני שנתיים.

ניסים גדל במכבי ראשל"צ, ואחרי ארבע עונות בבוגרים עבר לרמה"ש, אותה הציל מירידת ליגה. משם המשיך לשנתיים בשטראסבורג הצרפתית, אך דווקא בשיא ההצלחה ולמרות שנראה היה ששני הצדדים מעוניינים בחידוש החוזה, הוא עזב ורגע לפני העונה חתם בלוקומוטיב רוסטוב הרוסית. במהלך העונה הוא עזב גם אותה, והצטרף לבי.סי. קייב, שסיימה שלישית ביורוקאפ והפסידה בגמרי הגביע והפלייאוף למאריופול.

ניסים, שחתם לעונה אחת במועדון, יצטרף ללוני קופר (29, 1.93 מ') מפו אורטז ומייק סמית' (30, 2.01 מ') מקלרמונט שחתמו גם הם. שטראסבורג תייצג בעונה הקרובה את צרפת בגביע יול"ב, זאת כאמור אחרי ששיחקה ביורוליג בעונה שעברה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();