שארפ. נשאר צהוב



שארפ נשאר צהוב לעוד שנתיים
ספסל ,18/07/2006

דריק שארפ, שהגיע למכבי ת"א בדיוק לפני עשר שנים, האריך את חוזהו במדי הצהובים לעוד שנתיים ויסגור 12 עונות במועדון, מספר דומה לעונות של נדב הנפלד בקבוצה ואחת יותר מדורון ג'מצ'י.

דף ההעברות המלא של ליגת העל

דריק שארפ, קפטן מכבי ת"א, האריך הערב את חוזהו בקבוצה לשנתיים נוספות. שארפ, שעל פי הערכות יפרוש בסיום התקופה, יסגור תקופה של 12 שנים במועדון, כמו נדב הנפלד ואחת יותר מדורון ג'מצ'י. בעונה החולפת רשם שארפ 11.1 נקודות בליגת העל (הממוצע הגבוה ביותר בקריירה שלו בליגה) ו7.9 נקודות ביורוליג, וזכה להרים תארים ראשונים כקפטן הקבוצה, צלחת האליפות וגביע המדינה.

שארפ, בוגר מכללת דרום פלורידה, הגיע ארצה בשנות התשעים ושיחק שלוש שנים בליגות נמוכות כזר כיוון שזאת הייתה תקופת הצינון אז למתאזרחים. הוא שיחק במכבי חדרה ובית"ר מגדל העמק, במדיה פגש את מכבי ת"א בגביע המדינה. בקיץ 1996 הגיע למכבי ת"א במהפכת הזרים של צביקה שרף, שויתר באותו קיץ על מוטי דניאל ודורון ג'מצ'י הותיקים. פיני גרשון, אז מאמן הפועל ירושלים, הכריז בזמנו: "בורקו ראדוביץ' הוריד פה שתי קבוצות ליגות ושארפ הוא שחקן של לאומית ב'". שמונה שנים לאחר מכן שלשה שלו העלתה את גרשון על האולימפוס.

בעונות הראשונות שארפ תרם בעיקר מלחמה והגנה מהספסל, אך קיבל הזדמנויות יחסית ספורות. דווקא מאז הגעתו של גרשון הפך לשחקן חשוב הרבה יותר ברוטציה, שהשלשות שלו הן חלק בלתי נפרד מההתקפה הצהובה.

שארפ שיחק בנבחרת בשתי אליפויות אירופה, והספיק בדרך גם להתגרש מאישתו הראשונה ולהתחתן עם טינה אליסון, שחקנית העבר. בקיץ שעבר מונה לקפטן מכבי ת"א במקום גור שלף שעזב והוא כאמור בדרך להיות אחד מהשחקנים הכי ותיקים של מכבי ת"א בשנים האחרונות.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();