רשמית: דרוקר חתם בריטאס וילנה
ספסל ,07/07/2006

מה שהיה ברור בימים האחרונים הפך היום לרשמי: שרון דרוקר חתם בריטאס וילנה לשנתיים אחרי ששוחרר מפאניוניוס בה חתם רק בשבוע שעבר.

צופה מן הצד עוד יחשוב שהכל קשור בישראל. בשבוע שעבר נבן ספאחיה עוד היה תחת חוזה בריטאס וילנה ושרון דרוקר חתם בפאניוניוס. מכבי ת"א נבהלה מבריחתו של פיני גרשון לאולימפיאקוס והישארותו של דייויד בלאט בטרוויזו, העבירה הילוך והצליחה להחתים את ספאחיה.

שרון דרוקר, שכאמור רק חתם בפאניוניוס היוונית והוזכר גם כמועמד להיות עוזר באולימפיאקוס או מאמן ראשי במכבי ת"א, הפך פתאום לאופציה הראשונה של האלופה הליטאית, שגם היא עשתה מאמץ מיוחד, ודאגה לשיחרורו מפאניוניוס תמורת פיצוי כזה או אחר. ומה המהלך הבא? אולי צביקה שרף לפאניוניוס במקומו של דרוקר. באמת.

דרוקר, שבשלוש השנים האחרונות זכה בשני תארים אירופאים - גביע יול"ב עם הפועל ירושלים ב2004 וגביע האתגר של פיב"א עם אוראל גרייט ב2006 - נכנס לנעליו הגדולות של המאמן הקרואטי, שהוביל את ריטאס בעונה שעברה לזכייה באליפות הליגה הבלטית והליטאית אחרי ניצחונות מרשימים מאוד על ז'לגיריס קובנה, וכן לשלב הטופ 16 ביורוליג.

ריטאס, שזכתה בגביע יול"ב ב2005, חוזרת לשחק במפעל אחרי עונה אחת בלבד ביורוליג. נכון לעכשיו עוד לא ברור איך תיראה הקבוצה, ובינתיים היא חידשה את חוזיהם של רוברטס שטלמהארס הלטבי, מת'יו נילסן האוסטרלי וכן אנדריוס סלזאס הותיק שיפתח עונה שמינית בקבוצה. כמו כן הוחתם אורימאס קייזה ששיחק במכללת הופסטרה וגם ארתוראס יומנטאס בעל העתיד הגדול, שהצטרף משיאוליאי ואמור להיות הכוכב העולה הבא של המועדון. עתידם של יבטוקאס, יסאיטיס, האוס ומויזינוביץ' עדיין לא ברור, אך אפשר לקבוע בבירור שחלק גדול מהם יעזוב.

דרוקר זכור לטובה בליטא בזכות הניצחון על הקבוצה ברבע גמר גביע יול"ב לפני שנתיים עם הפועל ירושלים. ריטאס, אז עדיין עם שישקאוסקאס, הפסידה בשבע הפרש במלחה והשכילה לנצח בנקודה אחת בלבד בביתה החם. כמו כן, לפני שנתיים, אחרי שהודח עם ירושלים כבר בשלב המוקדם, היה דרוקר היחיד מבין מאמני המפעל שהימר על ריטאס בשלב מוקדם כזוכה הבאה שבדרך.

דרוקר, שהיה רכז במכבי פ"ת והפועל אילת ואף שיחק בנבחרת הנוער, החל את דרכו כעוזר מאמן במכבי רעננה תחת אריק שיבק בעונת 96/7. ב99/0 מונה לראשונה כמאמן ראשי, והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בו הפסידה 1-3 למכבי ת"א. אחרי שלוש עונות עבר לגליל עליון, ואחרי עונה אחת חתם לשנתיים בהפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב ב2004.

העונה, יחד עם מתן חרוש שהיה עוזרו השני גם בהפועל ירושלים, אימן דרוקר באוראל גרייט, איתה הפסיד ברבע גמר הפלייאוף לדינאמו סנט פטרסבורג, בה שיחק קלי מקארתי, אותו אימן במכבי רעננה והפועל ירושלים בעבר.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();