דרוקר. עובר ליוון



דרוקר חתם בפאניוניוס
אורי סביר ,30/06/2006

בתום מו"מ קצר חתם היום שרון דרוקר בפאניוניוס היוונית על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כך מפרסם האתר הרשמי של הקבוצה.

גם בעונה הבאה יאמן שרון דרוקר בחו"ל, על אף ששמו הוזכר כמועמד לאימון מכבי ת"א ועירוני נהריה. דרוקר, שהוביל בעונה שעברה את אוראל גרייט הרוסית לזכיה בגביע האתגר של פיב"א, חתם בפאניוניוס היוונית על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

דרוקר, שהיה רכז במכבי פ"ת והפועל אילת ואף שיחק בנבחרת הנוער, החל את דרכו כעוזר מאמן במכבי רעננה תחת אריק שיבק בעונת 96/7. ב99/0 מונה לראשונה כמאמן ראשי, והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף בו הפסידה 1-3 למכבי ת"א. אחרי שלוש עונות עבר לגליל עליון, ואחרי עונה אחת חתם לשנתיים בהפועל ירושלים, עימה זכה בגביע יול"ב ב2004.

העונה, יחד עם מתן חרוש שהיה עוזרו השני גם בהפועל ירושלים, אימן דרוקר באוראל גרייט, איתה הפסיד ברבע גמר הפלייאוף לדינאמו סנט פטרסבורג, בה שיחק קלי מקארתי, אותו אימן במכבי רעננה והפועל ירושלים בעבר.

פאניוניוס עלתה לליגה היוונית הראשונה ב81/2, ומאז היא שם, כאשר בשיאה סיימה חמש פעמים במקום השלישי בליגה. בעונה שעברה סיימה הקבוצה את העונה הרגילה במקום השמיני במאזן 12-14, וטואטאה ברבע גמר הפלייאוף ע"י פנאתינאיקוס. בגביע יול"ב סיימה הקבוצה את דרכה בשמינית הגמר אחרי הפסד לאריס סלוניקי.

כוכבי הקבוצה בעונה שעברה הם ניקוס איקונומו המקומי שיחגוג 34 בעונה הבאה, סאבאס אליאדיס וגם וויליאם אייברי, שלפני שנתיים שיחק תחת דרוקר בהפועל ירושלים. בעקבות מיקומה הנמוך של הקבוצה בעונה החולפת, היא ככל הנראה לא תשתתף במפעל אירופי בעונה הבאה, ולבטח לא תמשיך בגביע יול"ב. התואר היחיד בו זכתה הקבוצה הוא הגביע היווני, לפני 15 שנים.

לקהל הישראלי זכורה פאניוניוס מצמד מפגשים עם מכבי ת"א בעונת 93/4 ברבע גמר גביע קוראץ', אז בניצוחו של פניוטיס ינאקיס הותיק והזרים אד סטוקס והנרי טרנר הביסה הקבוצה את הצהובים ב20 הפרש באתונה והצליחה לחזור מנצחת גם מהגומלין ביד אליהו עם עוד משחק גדול של ינאקיס. כן שיחקו בעבר בקבוצה שחקנים כפי.ג'יי. בראון, רובן דאגלס, ננו מרקוביץ', תאו פפאלוקאס, לורן סייארה, ג'ורג' סיגאלאס ויורי זדובץ'.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();