תקציר חדשות: גודס, חולון, רמה"ש ואירופה
ספסל ,28/06/2006

מבזק חדשות קליל מעונת המלפפונים: גיא גודס לא ממשיך בראשל"צ, חולון ורמה"ש בסכנת סגירה, גוט מצטרף לבלאט ברוסיה, גרשון יוצג מחר, הקבוצות שרשם האיגוד לאירופה ועוד.

- גיא גודס, שנבחר למאמן העונה, התפטר מתפקידו כמאמן מכבי ראשל"צ. לגודס הייתה אופציה לעונה נוספת, ועל אף שקברניטי הקבוצה הציעו לו העלאה בשכרו, הוא ויתר וביקש להשתחרר מחוזהו. גודס מבוקש ע"י עירוני נהריה, אבל גם מחכה להתפתחויות במכבי ת"א, בה הוא מוזכר כמועמד לתפקיד עוזר המאמן.

- פיני גרשון יוצג מחר רשמית כמאמן אולימפיאקוס פיראוס היוונית, וככל הנראה יקח איתו גם את עוזר המאמן השני של מכבי ת"א, אלעד חסין, ומאמן הכושר, אבי קובלסקי, ששימש בתפקיד בשני העשורים האחרונים. דייויד בלאט, שהודיע על הישארותו בבנטון טרוויזו, ירד גם הוא מבורסת השמועות לתפקיד מאמן מכבי ת"א, והשמות הבולטים בה כרגע עם שרון דרוקר, צביקה שרף ויסמין רפשה.

- מיקי ברקוביץ', שהודיע בסוף השבוע שלא יקח על עצמו על הפועל ת"א, ינסה למכור את רמה"ש אחרי חמש שנים בהן הקבוצה הייתה בבעלותו וטיפסה לליגת העל. כרגע עתידה של הקבוצה, שאמורה לשחק בלאומית בעונה הקרובה, לוטה בערפל, כיוון שלא נראה שלעירייה יש עניין גדול לחזור ולקחת את החסות עליה.

- מיקי דורסמן, הבעלים/מאמן של הפועל חולון העולה החדשה לליגת העל, עשוי לעזוב את הקבוצה. בעקבות העלייה, יצטרך דורסמן להגדיל משמעותית את תמיכתו בקבוצה, והוא כבר הודיע שללא תמיכה ראויה מהעירייה, הוא לא יוכל לעשות כן. מנהלת ליגת העל כבר פנתה לעירוני ר"ג והודיעה לה שהיא עשויה להחזיר אותה לליגה הראשונה במידה ואחת מעשר הקבוצות לא יוכלו להעמיד תקציב מינימום.

- שחקן העבר, דני גוט, ימונה לעוזרו של דייויד בלאט בנבחרת רוסיה. גוט, שעבד העונה בבי.סי. קייב, הוא גיסו של בלאט וכבר עבד איתו בעבר במכבי ת"א. לפני שנתיים שימש גוט כעוזרו של צביקה שרף בדינאמו מוסקבה.

- איגוד הכדורסל רשם את קבוצותיו למפעלים השונים באירופה לעונה הבאה: מכבי ת"א ליורוליג, הפועל ירושלים לגביע יול"ב, מכבי ראשל"צ ועירוני נהריה ליורוקאפ ועירוני אשקלון לגביע האתגר. כמו כן ביקש האיגוד כרטיס נוסף עבור גליל עליון ליורוקאפ. ליורוקאפ נשים רשם האיגוד את הפועל ת"א, מכבי רמת חן, אנדה רמה"ש ובנות רעננה/הרצליה. הקבוצות עצמן יצטרכו להירשם עד העשרה ביולי, כאשר לפחות במקרה של אשקלון, ספק אם זה יקרה.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();