פורת, הלכה הידית מול חולון



"רשמים מקצה הספסל" - לקראת חולון - עפולה
שלומי פרי ,21/05/2006

על הספסלים בסדרה, הרבעים, הקו הקדמי של חולון, הידית הנעלמת של גור פורת, ההחטאות של שמוליק ברנר מהקו ואפילו פלייאוף ה NBA נכנס לכאן...

1. תרומת הספסלים היא הגורם המכריע ביותר בסדרה.
הספסל של חולון שיחק בשלושת המשחקים עד כה 61.0 דקות למשחק ותרם 20.7 נק' לערב. ואילו הספסל של עפולה/גלבוע שיחק 21.0 דקות בלבד למשחק ותרם רק 10.3 נק' לערב
העייפות של עפולה/גלבוע מתבטאת בדקות של שחקני החמישיה.
גור פורת שיחק 31.3 דקות, גוני שיחק 34.7 דקות בממוצע בסדרה, גם דדון אותו מספר דקות, ג'רמיין הול אמנם לא שיחק במשחק הראשון אבל מאז שחזר שיחק 36.5 דקות לערב.
והשיא שייך לשמוליק ברנר שישב על הספסל 2 דקות בכל הסדרה ושיחק 39.3 דקות לערב.
בחולון השחקן היחיד ששיחק מעל 33 דקות לערב הוא רייאן לקסר.

2. עפולה/גלבוע הובילה בכל שלושת המשחקים בסדרה בסוף הרבע הראשון. חולון עלתה מההפסקה טוב יותר בכל שלושת המשחקים ובשלושתם ניצחה את הרבע השלישי וגם את הרבע הרביעי.

הרבע האחרון הוא מפתח חשוב, במשחקים הראשון והשלישי חולון עצרה את עפולה/גלבוע על 12-13 נק' ברבע הזה ואילו במשחק השני עפולה/גלבוע קלעה 24 נק' ברבע האחרון וכמובן ניצחה במשחק.

3. הקו הקדמי של חולון שולט בסדרה. לקסר וקרקאמו קולעים בסדרה יחדיו 33.6 נק' ולוקחים 24.7 רב' למשחק

4. בסדרת פלייאוף כל נקודה חשובה ושמוליק ברנר צריך לדעת את זה. ברנר קלע 4 – 4 מהקו במשחק הראשון בסדרה אבל בשני המשחקים הבאים עומד על 0 – 6 מהקו !!

5. בסדרת חצי הגמר מול ראש העין גור פורת קלע 50% משלוש (9 - 18) אבל בסדרת הגמר מול חולון הידית הלכה לאיבוד ובשלושת משחקי הסדרה פורת קלע 1 מ 12 בלבד מחוץ לקשת !!

6. ג'רמיין הול קלע 51 נק' ב 60 הדקות הראשונות שלו בסדרה.(במשחק הראשון ובמחצית הראשונה של המשחק השני), ממוצע של 17 נק' למחצית. חולון הצליחה לעצור אותו במחצית השניה של המשחק השלישי על 7 נק' בלבד.

7. בעפולה/גלבוע לשלושה שחקנים בלבד יש נסיון בליגת העל: שמוליק ברנר, גור פורת וגוני יזרעאלי.
בחולון לעומת זאת יש רק שני שחקנים אחד מתוך הסגל בלי נסיון בליגת העל, אלו הם מוטי מוסקוביץ' ודור הופמן, כל השאר שיחקו, בתפקידים חשובים יותר או פחות, בליגת העל.

8. בפלייאוף האן.בי.איי כבר היו שלושה מצבים העונה בהם קבוצה ביתית יכלה לסגור עניין במשחק שישי (מקביל לרביעי שלנו) ולא הצליחה: לייקרס מול פיניקס, דאלאס מול סן אנטוניו וקליבלנד מול דטרויט.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();