צוות מחנה ספסל 2006
שלומי פרי ,13/05/2006

לפניכם האנשים שירכיבו את הצוות הקבוע של מחנה ספסל הראשון.




סרחיו קניג
מאמן הכושר של נבחרת הנוער 2005 וכעת מאמן הכושר של נבחרת הקדטים 2006.






יריב גולד
בן 33, הוביל העונה את קבוצת הנשים של הפועל פתח-תקוה לזכיה בגביע האיגוד, אימן את הפועל פתח-תקוה נשים גם בליגת העל. אימן בעבר קבוצות נוער ונערים במכבי פתל-תקוה, מכבי ת"א ועירוני ר"ג.

יריב: "לפני 3 שנים עשיתי הסבה לנשים בליגת העל בהפועל פ"ת , התאהבתי בכדורסל הנשים ונשארתי. אני דוגל ביצירתיות על המגרש, בראש גדול, בכדורסל חכם וקבוצתי. שחקנים/ניות שיודעים להיות חלק מקבוצה ובכל זאת להתבלט ולקחת אחריות . המוטו שלי : אין תחליף לעבודה קשה!!!"








חן שניידרמן
בן 28, מאמן כבר 11 שנים (מהן 10 בגבעתיים).
הוביל העונה את הפועל גבעתיים לזכייה בגביע המדינה לנערים. זכה עד היום ב- 3 אליפויות, ו 3 גביעי אליפות הפועל בגילאים הצעירים. בשנה הבאה יאמן את קבוצת הנוער לאומית של הפועל גבעתיים.

חן: " אני מאמן שמאמין בעבודה קשה ובמשמעת, מאמן שדורש הרבה מהשחקנים שלו אבל גם יודע לתת להם...אני חבר של השחקנים שלי אבל רק עד תחילת האימון. מאמן התקפי (תמיד הקבוצות שלי היו מהמובילות בליגה מבחינה התקפית), אבל מאמין שהגנה מנצחת משחקים ונותנת תארים. אוהב שחקנים יצירתיים עם אופי של פייטרים - שחקנים שיתנו הכל על המגרש לטובת הקבוצה.






נועה רקנאטי
מורה לחינוך גופני, עוזרת מאמן הפועל ת"א נשים. זכתה עם הקבוצה באליפות המדינה לנשים העונה 05/06.





רפי זילברמן
מאמן ילדים וקט-סל מוכשר במחלקת הנוער של הפועל חולון.
עורך מדור הנוער של ספסל לשעבר.

רפי: "כמאמן צעיר שעד לא מזמן היה שחקן, אני יודע כמה חשוב לנצל את חופשת הקיץ לעבודה על נושאים, שבמהלך העונה לא מתרכזים בהם בקבוצות הליגה. שחקן שרוצה להגיע לרמות הגבוהות, חייב לנצל כל רגע פנוי להתאמן ולהשתפר, וחופשת הקיץ זו התקופה הטובה ביותר להעלות את היכולת האישית בכמה דרגות"







אלעד בן-צור
הוביל השנה את קבוצת הנערים של מכבי ראשון לציון לאליפות נערים לאומית דרום ולסדרת הגמר של אליפות המדינה. בשנה שעברה זכה באליפות המדינה לילדים עם מכבי ראשון.






מנהל המחנה - שלומי פרי
מייסד אתר ספסל ועורכו הראשי ב 9 השנים האחרונות.
עובד בערוץ הספורט כבר 13 שנים.

שלומי: "בזמן שכולם יתאמנו וירוצו על הפרקט, אני אזיע הכי הרבה כדי שהכל יתקתק כמו שצריך, שהאוכל יהיה מוכן, שהמגורים יהיו נקיים, שהילדים יגיעו בזמן ובבטחון לכל מקום, כל ילד שצריך משהו ידע תמיד איפה למצוא אותי 24 שעות ביממה"






מנהל מחנה - נחום סגל
שימש כמנהל מקצועי של מח' נוער הפועל ת"א. עלה לליגת העל עם קבוצת הנשים של הפועל ת"א. שימש כעוזר מאמן אליצור רמלה. היה עוזר מאמן של אשר חגי בעירוני ט' כשזכו באליפות ליגת העל של בתי הספר, אימן גם את קבוצת הבנות של בית הספר.

נחום: " ב 12 השנים שלי כמאמן הבנתי שלהתאמן שמונה-תשעה חודשים בשנה ולקחת שלושה חודשי פגרה, זה דבר שפוגע בשחקן הצעיר ומפריע להקניית אופי עבודה יומיומי ורציני. לא משנה כמה מוכשר אתה, אם אתה לא חרוץ אף פעם לא תוכל למצות את כול הפוטנציאל שלך.
במחנה "ספסל" אנחנו ננסה להקנות הרגלי עבודה ונשים דגש על מה צריך לעשות שחקן צעיר בכדורסל המודרני כדי להתקדם.







כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();