צביקה שרף



שרף פירסם סגל נבחרת מורחב
אורי סביר ,09/05/2006

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, פירסם היום סגל של 24 שחקנים לקראת משימת הקיץ של הכחולים-לבנים. כמו כן פורסם לוח משחקי ההכנה.

מאמן נבחרת ישראל, צביקה שרף, פרסם הבוקר את הסגל המורחב של נבחרת ישראל ממנו יבחר הסגל הסופי שייצג את ישראל במשחקי חצי גמר אליפות אירופה שיערכו הקיץ. לא מעט פנים חדשות קיבלו זימון ראשון בחייהם לנבחרת - מורן רוט, גיא פניני אורי יצחקי ומושון יעקוסי, בעוד רבים אחרים חזרו לנבחרת אחרי היעדרות. עוד שחקן שיצטרף הוא ליאור אליהו, יחד עם חבריו מנבחרת העתודה רביב לימונד ויותם הלפרין, שצפויים להיות הבסיס של הנבחרת בשנים הקרובות.

מי שלא נכללו בסגל הם ליאור לובין, שפתח את העונה בקייב וסיים אותה לפני כמה ימים עם אפולון פטראס, שייעדר מהנבחרת קיץ שני ברציפות, וגם עמית תמיר ואבי סוכר, שנכללו בסגל של לפני שנה, אבל הראשון ביקש להשתחרר ממנו מסיבות אישיות, והשני נחתך ממנו אחרי שעזב את האולם בנהריה לפני אחד ממשחקי הנבחרת בגלל שלא נרשם בטופס.

את עמדת המתאזרח של הנבחרת אמור למלא ג'יימי ארנולד ממכבי ת"א, שכזכור בזירוז הליך ההתאזרחות שלו צוינה התרומה העתידית הגדולה שיוכל לתת גם לנבחרת. אם ארנולד יוותר על הזכות, יזמן שרף ככל הנראה את כריס ווטסון מלובן, שלבש את המדים בקיץ הקודם והביע נכונות לעשות זאת שוב.

הסגל יתכנס לראשונה יום למחרת גמר הפלייאוף הישראלי לבדיקות רפואיות, והאימונים יפתחו ב16 ביולי. שבועיים לאחר מכן תצא הנבחרת לליטא שם תשתתף בטורניר משולש עם הנבחרת המקומית ונבחרת רוסיה באימונו של דייויד בלאט.

ב3 באוגוסט תצא הנבחרת לאסטוניה שם תשחק מול הנבחרת המקומית, אוקראיינה והונגריה, ולאחר מכן תחזור ארצה ותקיים שלושה משחקי אימון מול נבחרת בלגיה. ב21 באוגוסט, שבוע וחצי לפני פתיחת משחקי המוקדמות, תצא הנבחרת לבולגריה, שם תשחק נגד המקומיים, קרואטיה ושוב נגד רוסיה ובלאט.

הסגל המלא: מאיר טפירו, מתן נאור, עידו קוז'יקרו, ארז מרקוביץ', איציק אוחנון, רביב לימונד (הפועל ירושלים), טל בורשטיין (קפטן), שרון ששון, יניב גרין, ג'יימי ארנולד (מכבי ת"א), אור איתן, מורן רוט, ישראל שיינפלד (מכבי ראשל"צ), ארז כץ, מושון יעקוסי (הפועל ת"א), ליאור אליהו (גליל עליון), משה מזרחי (עירוני אשקלון), גיא פניני (בני השרון), איתי לב (עירוני ר"ג), גור שלף (אנטוורפן), יותם הלפרין (אולימפיה לובליאנה), אורי יצחקי (לאשקו), דרור חג'ג' (א.א.ק אתונה) ואפיק נסים (בי.סי. קייב).

לחצו כאן למידע על יריבות הנבחרת ולוח המשחקים של מוקדמות אליפות אירופה הקיץ






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();