מלך הסלים השבדי מגיע לרמה"ש
אורי סביר ,14/04/2006

דריק טארבר, שסיים את העונה בשבדיה כמלך הסלים עם 33.8 נק' למשחק ואף נבחר לשחקן העונה בליגה, יחליף את ג'רמי ויל ברמה"ש.

דריק טארבר (26, 1.91 מ'), שסיים את העונה בשבדיה לפני פחות משבוע, חתם בהפועל רמה"ש ויחליף את ג'רמי ויל ששוחרר לפני החג. טארבר, יליד אקרון, אוהיו, שיחק שנתיים בג'וניור קולג'ים, לפני שעבר למכללת אקרון לשנתיים האחרונות בקריירת המכללות שלו. בעונתו האחרונה באקרון הוא רשם 22.7 נק', 1.6 אס' ו2.9 ריב' למשחק.

אחרי ששיחק בקרשיאקה הטורקית תקופה קצרה מאוד בעונה שעברה ושוחרר מסיבות בריאותיות מרואן הצרפתית, ניסה הקיץ טארבר את מזלו במחנה הקיץ של קליבלנד, אך לא קיבל חוזה והצטרף לסולנה השבדית. הוא היה מלך הסלים של הליגה עם 33.7 נק' למשחק, ואף נבחר לשחקן העונה בליגה. גם בעונה שעברה אגב, צירפה רמה"ש במהלך העונה את מלך הסלים השבדי, אז זה היה אנתוני גרונדי שמשחק היום באטלנטה הוקס.

סולנה בה שיחק הגארד האמריקאי סיימה את הקבוצה לפני פחות משבוע, אחרי שהפסידה בגמר הפלייאוף לפלאניה, 1-4. במשחקי הפלייאוף ירד טארבר ל25.9 נק', אך עלה מ2.8 ריב' ל4.0 ו2.6 אס' ל4.2.

טארבר, שאחיו התאום שיחק במכללת ג'ורג' מייסון, הוא גארד שמאלי שמשחק בשתי עמדות הגארד. במשחק השיא שלו העונה הוא קלע 59 נקודות ב32 דקות בלבד (8-15 לשלוש, 22-34 מהשדה בסה"כ). היחיד שקלע יותר ממנו השנה היה טומי אדאמס, ששיחק בעירוני ר"ג וקלע 62 נקודות. שניהם אגב עשו זאת נגד נורקופינג, קבוצתו של ג'י גרווין, בנו של האייסמן ואחיינו של דריק הגדול, שכנראה לא ממש מצטיין בצד בו אין כדור.






כתבות אחרונות באתר
Print






© כל הזכויות שמורות
cker();